Gå til innhold

Er det noen her som har handlet fra IndoAudio??

Ranger emnet

stianth

Anbefalte innlegg

har skreve til han å sakt at æ e missfornøyd.. han ber mæ være samarbeidsvillig... har bestilt en kicker sx1250.. kjipt å drive å vente på den siste tingen såm mangler.. skal vente 2 daga til.. har han ikke sendt den til da skal æ entn be om pengan tilbake eller be om en anna monoblokk.. gidd ikke vente hele sommern på monoblokka da alt anna e i boks..:(

Spør om du kan få Hifonics Colossus i steden. :D Koster litt mer men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ber ikke om en mindre monoblokk værtfall:roll:

uans vill ha en monoblokk såm spiller i 1 ohm..

menneh ville bare informere dokker om at han karn ikke va en gogutt.. e faktisk mye mer fornøyd med megabillig.. han har levert ting fort å trykt.. selv om ting koster litt mer dr. så er det verd det mener æ..

er ikke en god følelse å sitte hr oppe i nord å lure på om han i det hele tatt blir å sende monoblokka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvis du har fått sporingsnummer så er jo forsterkeren sendt fra indo-audio... altså ikke 'deres' feil at den er forsinket :)

Men foralldel jeg forstår at det er kjedelig...!

sa jo tidligere at æ hadde fådd sporings nr. men det va ikke nå FYSISK pakke sa fedex. å da æ kontakta han på indoaudio så sa han at han forventa å få den inn nu snart.. kor lattis e ikke det? hadde alle planan klar å ha stereoen inni biln t helga, stressa med subbkasse å alt det dr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa jo tidligere at æ hadde fådd sporings nr. men det va ikke nå FYSISK pakke sa fedex. å da æ kontakta han på indoaudio så sa han at han forventa å få den inn nu snart.. kor lattis e ikke det? hadde alle planan klar å ha stereoen inni biln t helga, stressa med subbkasse å alt det dr..

De leverer inn papirene på hva de skal sende før de kommer fysisk med pakka. Regner med det er derfor du har fått sporingsnummer uten at det er en fysisk pakke der. Pakka di er i systemet, men den er ikke sendt ennå. Si du vil ha en annen, eller pengene tilbake. Det er bare til å si du er lei av å vente, så går nok det fint.

PS: Det hjelper veldig om man har en hyggelig tone til alle man kjøper av. (sier ikke at du ikke har hatt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, forstår :( kjipt.. du får mase på han å se hva som skjer..

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare venta i en uke.. men dem har ikke klart å få den ut av varehuset tydeligvis.. og han dere fyren med mailen klarer ikke å komme med noe som helst informasjon om når den kommer til å bli sendt..

Er temmelig dårlig spør du meg.. Har handla litt på bilradiospes dem klarer i det minste å sende varene i løpet av noen dager..

Klart frakt tar lengre tid ifra usa men man regner jo med at indoaudio skal klare å få den ut av varehuset i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær trygg, moms regninga kommer den, men det tar et par uker etter du har mottatt spillern

Den gjør nok det, med mindre avsender løy noe jævlig på fraktpapirene da... :)

EDIT: Btw, Znip, den der spilleren så dritfet ut! Funker'n bra? Har sett på samme spilleren selv, da min begynner å bli litt utdatert..

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jævli mange transaksjoner fra utlandet nå, har ikke fått en eneste regning... Men det er fordi di tinga som det blir toll/moms på, betaler jeg på postkontoret..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Btw, Znip, den der spilleren så dritfet ut! Funker'n bra? Har sett på samme spilleren selv, da min begynner å bli litt utdatert..

Funker gjør den sikkert :D

Men er så my innstillinger på den, at jeg går av skaftet. Har ikke rukket å sett så mye på den, var tilfeldigvis hjemme den dagen den kom

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Det sku jaggu bare mangle med di avgiftene vi har her, ja.. jeg oppfordrer til å snike seg unna både moms og avgifter.m'm

Helt enig med deg! hadde det ikke vært for de avgiftene, hadde ikke norge vært "verdes rikeste land" Liksom. Vi har De "beste veiene", De beste fartsgrensene, de beste avgiftene. (ironisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider