BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Helrått... m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :eek: :pray :partyon :sick :titties: :win :thumb Dytta inn en motor som virkelig tupper deg i korsryggen der så begyner det å nærme seg en orgasme som varer i timesvis. Er litt skeptisk til de spoylerene som stakk utenfor for hjulene men litt svinn må man regne med. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det der er faen meg perverst....:pray Minner meg litt om RX-7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 DAMN! det var noe av det peneste jeg har sett! Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jerkoff Siter Turbochick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :eek: :pray :partyon :sick :titties: :win :thumb Dytta inn en motor som virkelig tupper deg i korsryggen der så begyner det å nærme seg en orgasme som varer i timesvis. Er litt skeptisk til de spoylerene som stakk utenfor for hjulene men litt svinn må man regne med. Helt enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Uten tvil noe av det peneste jeg har sett av Elise. m'm Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Hmm... jeg likte front-spitteren litt, om den er like effektiv som den som sitter på motorsport-elisen så kan jeg legge noen av betane her til i "vurderingsbøtta" mi. Takk takk. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neowulf Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 ja hva skal man si , skjikkelig.................NINJA damn , dritbra. eneste er at takscoopet ikke er helt 100% tillpassa men det hadde det vært om det var jeg som monterte det , så det ser jeg bort ifra........... den bumpa jaggu elise'n opp på 2 plass igjen over biler jeg en dag skal ha eid hehe . Siter Min BIL http://www.offroad.no/?Page=Rig&Mode=View&RID=1385 eller http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=645 snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingarh Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Skikkelig bra kit.:) Men mener dette er en Exige S2. Siter Lotus Elise 111S 1999 - Pure love 2 elise Louts Elise 1998 - R Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMS RACING Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Skikkelig bra kit.:) Men mener dette er en Exige S2. Når drar vi å kjøper et Elise prosject??? Detta har vært noe. Viss du skal ha det bodykitet regner jeg med det blir ei stund før det blir motortriming.... Siter Lotus Esprit Turbo Impreza STI Type RA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 oi sann..... nå fikk jeg meget lyst på elise.... nam... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 å jæklar Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Noget kraftige saker dette. Men det takscoopet, funksjonelt som det sikkert er, og den frontsplitteren var noe i særeste laget. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsenv Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det er en Exige:) Ser det på bakenden der motoren er, den ekke forhøya slik på elise. Uansett DRITRÅÅÅ bil, skal ha meg en Elise MK2 ASAP. Sommerbil:) Siter Snart '01 Lotus Elise MK2;) '93 VW Golf 3 1,8GL '93 (x)Mazda RX7 FD3S '93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg