Pater Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 har lakkert ene speilet mitt i dag, og har så si nesten brukt en hel boks, 400ml tror jeg det var, hehe..... hvordan skal man da klare å lakke en hel bil med ca 4 liter som folk sier går med på en hel bil....????? tenkte litt på det her når jeg drev på i sta Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan har du klart å bruke så mye lakk på et speildeksel ?? Jeg bruker under 1/2 dl på speildeksel og hellakkering på en bil av Audi sedan størrelse bruker jeg ca 2-2.5 liter med lakk som har normal dekkevne Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvordan har du klart å bruke så mye lakk på et speildeksel ??Jeg bruker under 1/2 dl på speildeksel og hellakkering på en bil av Audi sedan størrelse bruker jeg ca 2-2.5 liter med lakk som har normal dekkevne hehe, vet ikke jeg, sikkert en del som går i løse lufta også men, lakket to strøk, hehe.... må jo ha 15 liter om jeg skulle ha tatt en bil jeg, :D.... ser man forskjel om det er lakket med sprøyte eller boks på sånne små ting? lure på å gå til innkjøp av en sprøyte Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Husk at det ikke bare er lakk i en sprayboks, men drivgass også!. Vet ikke hvordan fordelinga er, men hvis du kjøper en boks med 400ml så er det vell nepp 400ml rein lakk for å si det sånn.. . Når man bruker sprøyte så er det jo lufta som drar med seg lakken, hvis man skulle brukte en sprayboks til sprøytelakkering, sånn hypotetisk, så ville man trengt en super mega usansynlig stor boks. En sprøyte bruker mye mere luft enn en sprayboks bruker gass, derav finere forstøving, tror jeg ?. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe.. hva har du gjort? En hel box på et stakkars speil :-P Høres ut som du har stått en meter fra speilet og sprayet, så et par dråper treffer speilet og resten en dam på gulvet :) Lurer også på om det er stor forskjell på spraybox og sprøyte med litt erfaring? Begge ved hjemme lakkering da.. Hvordan var resultatet da pater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe.. hva har du gjort? En hel box på et stakkars speil :-P Høres ut som du har stått en meter fra speilet og sprayet, så et par dråper treffer speilet og resten en dam på gulvet :) Lurer også på om det er stor forskjell på spraybox og sprøyte med litt erfaring? Begge ved hjemme lakkering da.. Hvordan var resultatet da pater? syns det ble veldig bra...... noen som kan legge ut bilde for meg, om jeg sende på mail ell noe..... har ikke noe opplastnings program tilgjengelig nå Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 syns det ble veldig bra...... noen som kan legge ut bilde for meg, om jeg sende på mail ell noe..... har ikke noe opplastnings program tilgjengelig nå send d til megm'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Bare for å ha det sagt, sprøyte VS sprayboks, som dag og natt. Hvis man har lakkert en del med sprayboks har fått litt dreisen, så er det sinnsykt artig å gå over til sprøyte. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 send d til megm'm sendt på mail nå, sleng dem ut da :) vet ikke helt om jeg skal ha på klar lakk, bør man det? tror ikke bilen min har klarlakk fra før, ikke helt sikker Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ser bra ut syns jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 sendt på mail nå, sleng dem ut da :) vet ikke helt om jeg skal ha på klar lakk, bør man det? tror ikke bilen min har klarlakk fra før, ikke helt sikker Du burde vel ha en form for klarlakk.. det er den det meste av styrken er i. tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 På rødt er det sterk å anbefale å legge klarlakk over. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 På rødt er det sterk å anbefale å legge klarlakk over. Med mindre han liker rosa speil :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Med mindre han liker rosa speil :) Kan hende han gjør d :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvis du ser en som blandet lakk i 400ml boks er det ikke rare lakken som helles i. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg