Mr.TransAm Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Er dette vanskelig å gjøre? Har veldig lyst til å gjøre det i min. den er liksom perfekt for det. Dra en sammenhengene konsoll ned mellom baksetene og helt fram til dashen.. Men der kommer problemet. Det er ikke en eneste måte å få det til å se bra ut uten å lage sitt eget dashbord. Jeg har planer om å gå til innkjøp av digitale speedometere som ikke passer til den størrelsen jeg har i dashen nå. så den må bygges om uansett. Det jeg hadde tenkt å gjøre var faktisk å forme hønsenetting i den formen jeg vil og lage en form ut av det. Er det en god idè? Har noen gjort det før og har noen tips å komme med? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Tror ikke jeg ville ha begynt med hønse netting. Se litt innpå kompositt delen av forumet og du kan med det samme se på tråden til autod innpå bilstereo forumet. Tror jeg ville ha lagd basice former i f.eks kryssfiner men mere kompliserte former en kombinasjon av stoff, glassfiber og trevirke. Lettere og se på bilder enn og forklare hvordan det gjøres :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 om du vil ha den formen du har idag, men bare i lettere materiale, så kan du jo renske dashen for ratt og diverse ting som stikker ut, trekke med plastfolie, og legge et tynt lag med glassfiber, la det tørke, ta ut, så har du en form til å støpe i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Lag deg en ramme i stål som du kan skru fast. så bruker du treverk for å lage Profiler og sider. deretter kan du trekke det med fleece å dynke det i polyester. så kan du forsterke dette med matter hvis ønskelig før du grovsparkler med glassfibersparkel og finsparkler med finsparkler til slutt. så kan du jo velge om du skal trekke med stoff evt lakke. Kikk i denne tråden så ser du en som virkelig kan dette :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94431 Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg