Shalabert Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Dreier seg først og fremst om G60. Rundt 90-modell, mellom 180- og 200.000 km. Altså, jeg lurer på om det er lett å få solgt slike biler, eller om du må slite i flere år. F.eks original med ny grill, baklykter, felger og senk, og en motor som er i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvis jeg må risikere å bli sittende med bilen i maange år, går jeg heller for en ny golf 3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Dreier seg først og fremst om G60. Rundt 90-modell, mellom 180- og 200.000 km. Altså, jeg lurer på om det er lett å få solgt slike biler, eller om du må slite i flere år. F.eks original med ny grill, baklykter, felger og senk, og en motor som er i bra stand. Kommer alltids an på tilstanden og prisen... er nok ikke av de mest lettsolgte bilene. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg hadde 0 problemer med å bli kvitt min, har du et "bra" eksemplar, så bruker du nok ik lang tid på å bli kvitt den.. hvis det er riktig pris Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 min, som var litt lurvete, men med bra motor lå til salgs for 35k i to-tre måneder uten napp, den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 det kommer helt an på hvor du annonserer den. Legger du den ut på et VAG forum etc så finner du f.eks entusiaster som ikke kjøper en bil kun for å bruke den fra A til B, men noen som er intr i å ta vare på bilen og gjøre noe ut av den. Corrado er ikke en helt "vanlig" bil så det er sjeldent mannen i gata som kjøper en sånn bil med hennsikt, da isåfall at han så den på autodb og likte den. Det siste jeg sa nå tror jeg er mye av grunnen til at man hører så mye om at g-laderen havarer, at en som kjøper en corrado ikke vet hva som trengs for å holde den i stand men synes den er veldig fin, og da sitter igjen med hat og irritasjon pga en havarert g-lader f.eks. Så legg den til salgs på forumet her, VW Audi forumet og alle andre salssider så vil du nok få napp, men vær veldig utfyllende med info og masse bilder, det er det som trekker interessen! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg