Gå til innhold

Lotto Golfen!!

Ranger emnet

Polizei

Anbefalte innlegg

Är nu till salu!! 100% säkert

Kanske dumt och skriva det här men på säljes sidan skulle säkerligen massa "Ford" folk komentera och smutsa ner annonsen!! Här vet man ialf att de som läser brinner för vw :)

Bilen sitter ute för 45.000SEK så som den står med allt fälgar stereo m.m

Vet inte om jag behöver skriva mer!!

här är en annons --> http://www.bilannonser.se/showAd.aspx?id=84894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det og få inn den til Norge da?Blir vel veldig dyrt det....Bilen er akuratt slik drømmegolfen min ser ut.Mitt mål.

Hadde jeg bare bodd i sverige....:rolleyes:

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Hvor mye koster det og få inn den til Norge da?Blir vel veldig dyrt det....Bilen er akuratt slik drømmegolfen min ser ut.Mitt mål.

Hadde jeg bare bodd i sverige....:rolleyes:

Tackar :rolleyes:

Vet inte vad det kostar men Norge skulle nog bilen trivas i =) Annars får du väll flytta hit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Jeg regnet litt på det og kom opp i rundt 70k +regavgift og årsavgift.Med andre ord:Faen ta Norge.

Hvordan fikk du det? jeg fikk 60-65k avhengig av frakt pluss reg og årsavgift

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by panelovn

Bilder av interiør: dashbord, seter,bakseter, pedaler, konsoller, dørtrekk, ratt osv.

dette savner jeg.. har du noen bilder????

Hade bilen ute för 55.000sek men har sänkt priset till 45.000sek har hittat ett nytt projekt samt att jag behöver lite pengar i fickan.. Bilder och info hittas på min hemsida http://www.vw-polizei.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å havne på totalt litt over 70k... Spørs jo på hk tallet, som tollvesenet som regel er særdeles opptatt av... Det ville kalles idioti... Bilen er fin, men faen heller... Du får mye for 70k selv i dag.... Importerte nettopp min G60 Syncro 91 modell (ikke Rallye nei....) fra tyskland og da tok staten 32k.... Det lukter det svindlere av....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider