Gå til innhold

kvinnfålk(har ikke noe med biler å gjøre)

Ranger emnet

NiX

Anbefalte innlegg

Hmm... regner med at det er flere her som har mange erfaringer med å klare å komme over kvinnfålk? :p men i så fall så har nå jeg klart å kræsje skikkelig nå.. har likt en jente i flere månder nå, men nå har hun vist plutselig funnet ut at hun skal bli go venn(eller noe mer) men en kar som jeg virkelig hater.. så nå sitter jeg her å er litt fårbannet... men det største problemet er at jeg ikke har så mye å finne på når jeg er ferdig på jobb.. å da blir det fort slik at jeg blir sittende å bare tenke... så grunnen til at jeg tar dette opp er fordi jeg må finne på noe får å ta tankene vekk fra denne jenta.. hadde veldig lyst til å bare kjøpe meg en billig bil å bare bynne å skru.. men har ikke økonomi til det, men noe må man finne på.. noen som har noen som helt ide får hva man kan finne på?? noe som man blir opptatt av å som får en til å tenke på helt andre ting?? (gjerne ting som har med bil å mekking å gjøre)

Kanskje litt domt å ta dette opp på et bilforum, men har fått mange fornuftige svar på div. problemer før.. så jeg prøver :D

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis ikke jobben tar kvelden på deg (hvis du har en ) så føler jeg litt quality time med bilen er bra terapi, men slik jeg forstod det var det dårlig med bil og dårlig med dame. So what to do? Du får kanskje robbe noen gamle damer og spinke og spare til du får kjøpt deg en vogn. Har lite med gode ideer ellers, Best of luck to ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har jo enda vectraen.. men vet ikke helt hva jeg skal finne på å gjøre med den... eneste jeg skal finne på i kveld er å få sjekket endeleddet på ene framhjulet, å få renset luftfiltret... ellers så har jeg ingen ideer... er det noen som har ideer får hva man kan gjøre med en vectra uten at det skal koste mye penger.. får se om jeg kanskje tar en skikkelig rengjøring inne i bilen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... tengte på det.. når jeg nå tok av det ene fordekket får å sjekke endeleddet, så endte det med at jeg polerte hele felgen... har aldri hatt en så ren felg.. men nå må jeg vel ta de andre felgene også.. ser jo litt rart ut når man har en blankpolert felg, å de andre er så skittene at det så vidt er glans i dem :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Poler felgene,kjør,repeter :) Så har du noe å gjøre vettu.

Eller hvis du vil så kan du jo altids få lov til å fixe bilen min etter eu kontrollen!

hehe.. fixe din bil.. hva er feil me den da?

Hmm... har no enda mye æ kan gjøre med vectraen, men må bare vente på lønninga.. får se om det kanskje bli noe ny plastikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topicen er lett å misforstå... hehe

Hvorfor deale med ting man åpenbart ikke har snøre på :P <--ja dette var en spøk for de som ikke besitter den lille chipen det stå IRONI på...:)

Kvinnfolk er en merkelig ting, av og til forstår jeg meg ikke selv :rolleyes:

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karina

Topicen er lett å misforstå... hehe

Hvorfor deale med ting man åpenbart ikke har snøre på :P <--ja dette var en spøk for de som ikke besitter den lille chipen det stå IRONI på...:)

Kvinnfolk er en merkelig ting, av og til forstår jeg meg ikke selv :rolleyes:

Hehe.. du har så rett så rett... men ting går bedre me meg nå.. har fått skrud en del.. har fikset mange småting som jeg ikke før har giddet å tenke på engang.. Fikk også en sms fra kvinnfålke hvor hun sa at ting ikke var som jeg trodde, men at hun trengte litt mer tid får å tenke.. dette gir no meg annledning til å såve ganske så godt i natt.. men blir vel mekking i morgen også :D

å en ting til:

hadde det ikke vært får kvinner som stjeler tiden min, så hadde sikkert bilen min vært helt strøken, km stand hadde vært halvert, forsikrings premien hadde vært halvert.. pengboka kunne vært litt større, å sist men ikke minst så hadde man sluppet å grue seg til telefonregninga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

??

Er det mye?

Synes det er mye når jeg har over 3500,- jeg..

Men nå har jeg Chess.... 48 øre pr mld, 89 øre pr min uansett hvem og 5,- pr mms og ikke mnd avgift...

Meste jeg har fått er 1350 i mnd med det.. 1350 mld og ringt 10 timer eller noe.. helt greit! (Er ikke reklame egentlig men er kurant abonnement)

Men kvinnfolk er håpløse, ikke alltid lett å tenke på noe annet om man er dumpa.. Bil hjelper litt da.... Men går over etter en stund... Oxo hender det at man får litt sympati av andre jenter når man har kjærlighetssorg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste jeg kan si er å ikke tenke så mye over det...

Så klart det er mere leit for noen ann andre da slikt skjer, men man får se på den lyse sida, da kan en gjøre hva en vil fram til ei ny ei dukker opp.. hehe...

Hvis noe sånt skjer meg så går det som regel et par dager så er alt sånn det var før jeg var sammen med'a..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider