thomasrem Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har i dag fått meg ny spiller med skjerm som spiller av små "filmer" eller animasjoner. Men jeg vil gjerne laste ned flere og legge de inn. Noen som vet om noen bra linker etc??? m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Også er vi her på forumet kjempeflinke til å gjette og greier... jeg selv er en ekspert på å lese tanker ;) (hva slags spiller er det snakk om) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Finnes en del enkele firmware hacks til Pioneer spillerne hvis det er det du har. Følger med en slags "SDK" så du kan mekke dine egene animasjoner og bytte ut Pioneer logoen mm. PS: Jeg har ikke testet dette selv, men det ser rimlig simplet ut å få til etter det jeg har lest av info om dette. Softwaren virker også lett forstålig du må bruke til dette. Disse "triste" greiene her bruker jo matrise uansett og rene LCD skjermer så det er begrensa hvor "kuule" animasjoner du kan lage. Spillerne har ellers lite "lagringsplass" satt av til dette, så det er ikke så mye moro du kan ha det med det der. Mon for alt jeg vet kan du ha en eller annen spiller type ingen har hørt om.. da er eventuelt informasjonen over lite relevant Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasrem Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har en kenwood kdc-9531, fikk beskjed om at det ikke skulle være vanskelig å laste ned fra nettet, men finner ingen sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Finnes en del enkele firmware hacks til Pioneer spillerne hvis det er det du har. Følger med en slags "SDK" så du kan mekke dine egene animasjoner og bytte ut Pioneer logoen mm. PS: Jeg har ikke testet dette selv, men det ser rimlig simplet ut å få til etter det jeg har lest av info om dette. Softwaren virker også lett forstålig du må bruke til dette. Disse "triste" greiene her bruker jo matrise uansett og rene LCD skjermer så det er begrensa hvor "kuule" animasjoner du kan lage. Spillerne har ellers lite "lagringsplass" satt av til dette, så det er ikke så mye moro du kan ha det med det der. Mon for alt jeg vet kan du ha en eller annen spiller type ingen har hørt om.. da er eventuelt informasjonen over lite relevant Hvor finner man slikt? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazard Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Det du gjør er at du innstallerer CD'en som fulgte med. Gjennom det skal det være mulig å finne frem til animasjoner, samt å lage dine egne lysbildeserier. Det er uansett et pluss å innstallere CD'en, ettersom du da kan legge inn tale-styring +++... Fet spiller du har fått deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg