Gå til innhold

Skins/animasjoner til spillere!

Ranger emnet

thomasrem

Anbefalte innlegg

Finnes en del enkele firmware hacks til Pioneer spillerne hvis det er det du har. Følger med en slags "SDK" så du kan mekke dine egene animasjoner og bytte ut Pioneer logoen mm.

PS: Jeg har ikke testet dette selv, men det ser rimlig simplet ut å få til etter det jeg har lest av info om dette. Softwaren virker også lett forstålig du må bruke til dette.

Disse "triste" greiene her bruker jo matrise uansett og rene LCD skjermer så det er begrensa hvor "kuule" animasjoner du kan lage. Spillerne har ellers lite "lagringsplass" satt av til dette, så det er ikke så mye moro du kan ha det med det der.

Mon for alt jeg vet kan du ha en eller annen spiller type ingen har hørt om.. da er eventuelt informasjonen over lite relevant

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en del enkele firmware hacks til Pioneer spillerne hvis det er det du har. Følger med en slags "SDK" så du kan mekke dine egene animasjoner og bytte ut Pioneer logoen mm.

PS: Jeg har ikke testet dette selv, men det ser rimlig simplet ut å få til etter det jeg har lest av info om dette. Softwaren virker også lett forstålig du må bruke til dette.

Disse "triste" greiene her bruker jo matrise uansett og rene LCD skjermer så det er begrensa hvor "kuule" animasjoner du kan lage. Spillerne har ellers lite "lagringsplass" satt av til dette, så det er ikke så mye moro du kan ha det med det der.

Mon for alt jeg vet kan du ha en eller annen spiller type ingen har hørt om.. da er eventuelt informasjonen over lite relevant

Hvor finner man slikt?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det du gjør er at du innstallerer CD'en som fulgte med. Gjennom det skal det være mulig å finne frem til animasjoner, samt å lage dine egne lysbildeserier. Det er uansett et pluss å innstallere CD'en, ettersom du da kan legge inn tale-styring +++... Fet spiller du har fått deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider