Gå til innhold

JapMeet 2006 Mantorp Sweden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er ca 40-45 mil en vei så regner med at det tar 5-6 timer..Ligger 16 km fra Lindkjöping..Blir mange fra midnightClub som drar.Regner med avreise Drammen ved 12-13 tiden.Vi sjekker inn på motell 2km fra banen og tar det derfra..

Velkommen skal dere være.

Kunne kanskje brukt denne tråden som "påmelding" for å se hvor mange vi blir.?

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er nesten så jeg synes synd på folk som dro på Gatebil denne helgen. Det er en ganske lang tur til Mantorp, men når man får kjørt så mye på banen at man selv er så sliten at man ikke orker å kjøre mer er det helt klart verdt det!!!!!

Hørte forresten at det hadde vært over 36000 betalende på gatebil, noe som vel resulterer i rent kaos på Rudskogen!!??

Nei, vi som var med på turen er i hvertfall enige om at vi gjør dette til tradisjon, for en bedre helg/tur enn denne kan man ikke få..Vi var en god gjeng på 12 biler iår, og håper folk får opp øya til neste år så vi blri mange flere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer som faen på at jeg dro på Gatebil.. hadde håpa dem hadde skjerpa seg som dem skreiv å lova, ang drekking og organisering.

Men det var værre en noen sinne. Så jeg har kutta gatebil helt ut.

Regn med meg og klubben på neste japmeet på mantorp!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder finnes på http://www.tagebreivik.com . japmeet mantorp 2006. film ++ kommer etterhvert som vi får hentet oss inn igjen. Har mange fine(les gale) opplevelser med Japmeet på Mantorp. Vinnvittig kuul bane, seriøst arrangert og festen etterpå lager vi selv eller henger oss på 200 klubben i Sverigehappyhappy

Steinar

Midnightclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max tur..!! helt klart..Vi fant vel ut at det er plass til nærmere 70 personer på Sjögestad motel.? Og det ute arealet som de har der er jo som skapt for grilling og festligheter..Kjempe gøy og jeg er med neste år og..:)

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider