virtual Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Fant en pen liten sak på verkstedet i dag, en Getrag 262 :) Men saken er, at den var delvis åpen, den ene kappa var dratt 0,5 cm bak.. Noen har vel kanskje prøvd å åpne den før.. Er det noe jeg kan sjekke for å vite at den fungerer, og er i god stand? Det var grove splines btw.. (hvis det er det det heter? :bok Har prøvd å sette den i gir, å vri på akslingen.. Det fungerer.. Kan ta bilder i morgen hvis det er ønskelig :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Fant en pen liten sak på verkstedet i dag, en Getrag 262 :)Men saken er, at den var delvis åpen, den ene kappa var dratt 0,5 cm bak.. Noen har vel kanskje prøvd å åpne den før.. Er det noe jeg kan sjekke for å vite at den fungerer, og er i god stand? Det var grove splines btw.. (hvis det er det det heter? :bok Har prøvd å sette den i gir, å vri på akslingen.. Det fungerer.. Kan ta bilder i morgen hvis det er ønskelig :) kom med bilder du :thumb Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Onkelen min har brukt kassen på en eller annen 240 før. Vet ikke om det er noe å samle på, skulle kanskje ha kløvet den å sett litt inni.. Selv om jeg ikke har peiling på girkasser.. knock Vel, her er bilder :) Edit: Det er ikke lett å se det på bildet (mobilkamera), men det står 262.0.200.et eller annet.. Husker ikke helt.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg