sp0ky Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Møtte denne bilen i sandnes i dag. noen som har bilde.? Den var svart og hadde svert blank lakk og BREEEIE felger og var breddet med testarossa bredding, mere klarte jeg ikke å se, da jeg holdt på å kjøre utfor... hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er ikke denne du har sett da? :) Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Noop... sorri. denne jeg snakker om den hadde hvit skrift på dekkene. og mye mere "svart" og blank da... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 er det snakk om corrado eller scirocco? :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Det er ikke denne du har sett da? :) Urgh den var jo bare stygg hmmmmmmmmm Fine felgs men ikke noe annet heller nei. er det snakk om corrado eller scirocco? :) Når det står Corrado så er det nok Corrado :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 er vel scirocco baklykter på den corrado'n det er bilde av tenker jeg han mente. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 En ting til om det hjelper. Klare baklykter... Og ja. CORRADO!!:thumb Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 øhm.. den var sææær... O_o Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGolf Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Er ikke denne da?? Greit bilbygg det der hvertfallm'm Siter 93`Golf3 "Sad Look" 89`Audi Coupe. Felles prosjekt. 86`Golf2 1600Bullit. X 79`T2. Camping powah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 den første linken til autodb er av en scirocco Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 en scirocco 1, med corrado styling og lykter så det ut som for meg... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har ett bilde jeg også...fet bil Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har masse bilder av bilen men kan ikke legge dem ut ettersom vi skal lage kalender som vi skal selge :P Den har også forresten lambodører. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 ja var den.. så enormt rå ut...!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg