Nismo Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Da var vel sommeren over for min del. Blir ikke noe mere treff og slikt på meg. I sommer var det "show" neste år blir det "go" Da kan jeg ikke drasse rundt på masse tung stereo så derfor selges..... ALPINE IVA M700 Minidisc spiller med motorstyrt widscreen skjerm. ALPINE PXA H600 Digital lydprosessor med egen styreenhet for montering framme ved spiller. Denne kan gjøre det meste. Har vunnet en god del konkuranser. ALPINE CHA S624 Digital CD skifter. Optisk kabel mellom skifter og prosessor. Kan også sende signal gjennom Ai-Net mener jeg. AUDISON LRx4 4 kanals forsterker AUDISON LRx1 Monoblokk. 2 Sett FOCAL 165K 6.5" Kevlar høyttalere med utrolig god lyd. JBL GTI15 15" monster av en sub Blitt beskrevet som en av de råeste suber på markedet. Prisen på dette nytt var helt forferdelig. Bare spilleren koster nesten 30 lapper, 5-6 for hver forsterker, 7 for frontsettene, rundt 10 for skifter og prosessoren var ikke gratis den heller Har også en APLINE TV tuner som kan følge med. 25.000.- for ALPINE systemet komplett. Da sendes spilleren først til Trondheim på service og skifter clutch faktisk. 3.500.- pr forsterker 2.000.- pr frontsett. 3.500.- GTi15" Alt komplett med kabler og hele hopprennet 35.000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Hvor mye treigere har bilen blitt da? Må ha mer power for å kompansere for all den dødvekta ja! ;) Men det så ganske bra ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by boXer Hvor mye treigere har bilen blitt da? Må ha mer power for å kompansere for all den dødvekta ja! ;) Men det så ganske bra ut da. Takker, men det ser vel like fint ut med 2 polerte flasker der og. Og står det NOS eller NX på dem, regnes det vel ikke som dødvekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Den LrX 4 kanaleren koster da 4590 veiledende og de frontsettene koster 3290 pr stk..... Kan gi deg 2500 for forsterkeren inkl frakt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Blir bare pes å selge alt billig hver for seg. Skal noen ha hele greia, går det jo an å bli enig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Løp og kjøp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 kordan ca pris kan være aktuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Står pris i 1. post;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 er litt småsugen på monoblokka di. men den er vel like hard kjørt som lommeboka mi ;) *ler* så jeg får se hva jeg får råa til Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Gir deg 25 000kr for alt. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by bass84 Gir deg 25 000kr for alt. Du har PM;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by CaliBreez er litt småsugen på monoblokka di. men den er vel like hard kjørt som lommeboka mi ;) *ler* så jeg får se hva jeg får råa til Er nok ikke mye hardkjørt den der. Den sub`n er mest for show. Er ikke noe fan av masse bass, men mere god lyd. All montering er gjort på Lyd på Hjul, Bodø sammen med profesjonelle montører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 yess, sender du meg en pm når du får tida? :D Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Hmmm... ikke lett det her. 30.000.- komplett? ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg