gundersenautoparts Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er det noen som driver med rekoning av høyttalere her på forumet? Hadde vært kjekt...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Bare et spørsmål: Gjør rekoning elementet helt "friskt" igjen? Hvis det ikke er noe annet galt med det. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 det blir helt frisk igjen ja. viss ikke det er noe skade på magnet og sånne ting. rekonet selv min pioneer 12 tommer. byttet alt i fra spole til støvhette. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 <markro, hvem var det som gjorde arbeidet for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Dette lurer jeg også på ! Har nettopp sprengt mine cerwin vega stroker 124. Har sendt mail til hifiklubben.vet de driver med slikt,men er ikke sikkert de kan fikse annet enn hjemmehøytalere... Skulle da tro at det var noen plass i Norge de drev med slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 sendte den til bilstereospesialisten i trondheim. er vel der de holder til. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 vet om en i bergensområdet som gjør dette. pioneer 121 elementet mitt er der nok en gang nå etter at det gikk litt hart for seg på LIB on tour. rev spolen løs fra spideren, thihi... :boxing http://jannis.no-ip.info/images/spider.jpg sist greide jeg å rive i filler spolen fra formen så den delte seg i 3 (ikke vet jeg hvordan jeg greide det ettersom den ikke var svidd eller noe, men)... dbdrag er faaaalige saker... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lese litt prosjekttråder, så finner du plutselig ut at av en av "våre egne" på forumet driver på med rekoning :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120038 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 vet om en i bergensområdet som gjør dette. :D Har du noe kontakt info å sende meg til denne karen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Frode Østensen 97574376 b-m-w@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 IKKE bare han ;) SFH her på forumet driver også litt på "fritiden" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 vet om en i bergensområdet som gjør dette. pioneer 121 elementet mitt er der nok en gang nå etter at det gikk litt hart for seg på LIB on tour. rev spolen løs fra spideren, thihi... Er det virkelig lønnsomt å gjøre dette, i forhold til et nytt element mener jeg ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dette lurer jeg også på ! Har nettopp sprengt mine cerwin vega stroker 124. Har sendt mail til hifiklubben.vet de driver med slikt,men er ikke sikkert de kan fikse annet enn hjemmehøytalere... Skulle da tro at det var noen plass i Norge de drev med slikt? ta kontakt med cerwinvega.no de skaffer reconings kitt til de bassene mest sansynlig. er laget for at brukeren skal kunne bytte selv på de og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er det virkelig lønnsomt å gjøre dette, i forhold til et nytt element mener jeg ?? Priseksempler: FCW-12 12" Competition SPL sub 3000w leveres med DVC spoler 9995,- FCW-12R1.3/FCW-12R2.0 Rekoningskit til FCW12 med 2.0Ω spoler eller 1.3Ω spoler 1695,- Så kan du selv gjøre hoderegningen ;) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hehe! joda, tenkte på "rimeligere subber" osv.. Når jeg så pioneer 121 tenkte jeg på den dem solgte for 1990,- i fjor eller noe. sikkert feil det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg