Gå til innhold

Rasisme!

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Jeg begynner i grunn å bli DRITLEI all rasismen blant bilfolk.. både her på forumet og ellers.... resultatet er jo at vi alle blir stempla som (edit: ) rasister hele gjengen.. noe vi IKKE er.. så til dem som er rasister.. vær så snill å diskuter det i et politisk forum.. det har ikke noe her å gjøre.. og et lite spark til dem som mener at FRP er det beste partiet for bilfolk.. vel.. les partiprogrammet dems og til de andre partiene..(min komentar: jeg mener ikke at FRP er rasister, bare et lite tips om å sette seg litt inn i ting før man sier noe om det :) )

Hilsen en som IKKE er rasist og som har drevet aktivt med politikk i 8 år.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så alle som stemmer FRP er rasister? En må være fra SV for og si noe så dumt i dag. Bra for meg at jeg ikke stemmer FRP da, for da ville jeg også være en rasist. ;) ;) Jeg ville aldri stemt på 1 parti bare fordi at de lover billigere biler. Det er andre viktige saker også :)

Det er forresten et faktum at mange av FRP sine gamle forslag idag blir foreslått og aksepeter av andre pariter(nei jeg kan ikke neven bestemte saker, siden jeg har teflonhukomelse)

Hvem på dette forumet er det som er så rasister forresten. Jeg synes RDl er den værste som bare snakker dritt om normenn :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at ALLE som stemmer FRP var rasister.. beklager om du tolka det dit henn.. men angående SV traff du nesten rett.. men jeg er ikke dum.. men jeg er SV'er.. og SV vil faktisk ha billigere biler.. nye biler er sikrere.. men vi skal IKKE diskutere politikk her.. poenget mitt var at jeg syns rasista her kan holde kjeft om det.. og slenge dritt i naziforuma sine istedet. eller noe..

og NEI.. jeg sier ikke at alle rasister er nazister.. sånn i tilfelle noen misforstår meg der også.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Jeg sa ikke at ALLE som stemmer FRP var rasister.. beklager om du tolka det dit henn.. men angående SV traff du nesten rett.. men jeg er ikke dum.. men jeg er SV'er.. og SV vil faktisk ha billigere biler.. nye biler er sikrere.. men vi skal IKKE diskutere politikk her.. poenget mitt var at jeg syns rasista her kan holde kjeft om det.. og slenge dritt i naziforuma sine istedet. eller noe..

og NEI.. jeg sier ikke at alle rasister er nazister.. sånn i tilfelle noen misforstår meg der også.. :)

:) Siden du er SVer så er det ikke noe vits at vi diskutere politikk ;). No hard feelings her i gården, men at jeg tok deg som SVer, så fort burde være et lite tankekors for deg :)

Rasister, nazister og komunister(ja de er minst like ille) kan holde diskjusjonene sine andre steder.. Hudfarve spilller ingen rolle, men man må tåle at det spøkes med innvandrere og man må tåle en spøk selv også :)

At SV vil ha billigere biler har gått meg hus forbi. Skal vi få statstøtte til og kjøpe bil? Disse pengene skal vi selfølgelig ta ifra alle de som har mye penger.(måtte bare :P) Vil SV ha bedre veier også?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i grunn å bli DRITLEI all rasismen blant bilfolk.. både her på forumet og ellers.... resultatet er jo at vi alle blir stempla som FRP-diggende rasister hele gjengen.. noe vi IKKE er.. så til dem som er rasister.. vær så snill å diskuter det i et politisk forum.. det har ikke noe her å gjøre.. og et lite spark til dem som mener at FRP er det beste partiet for bilfolk.. vel.. les partiprogrammet dems og til de andre partiene..

Først av alt vil jeg si at FRP på ingen måte står for rasisme, jeg vil gjerne vite hvilket parti du er aktiv i, og ditt fulle navn, jeg tror ikke FRP setter pris på den slags pisspreik.

Forøvrig er det helt riktig at FRP prøver å begrense innvandingen til Norge, det er et velkjent fenomen.

At FRP faktisk prøver å gjøre noe med veiene her i landet er et faktum, og det er også et faktum at de er det eneste partiet som har en representant som faktisk har AKTIVT jobbet for å endre avgiftssystemet til et fornuftig system, i samarbeid med AMCAR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

At SV vil ha billigere biler har gått meg hus forbi. Skal vi få statstøtte til og kjøpe bil? Disse pengene skal vi selfølgelig ta ifra alle de som har mye penger.(måtte bare :P) Vil SV ha bedre veier også?

SV vil vel ha billigere biler til de som har et dokumentert behov for bil sikkert, og forbud mot å kjøpe seg bil for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i grunn å bli DRITLEI all rasismen blant bilfolk.. både her på forumet og ellers.... resultatet er jo at vi alle blir stempla som FRP-diggende rasister hele gjengen.. noe vi IKKE er.. så til dem som er rasister.. vær så snill å diskuter det i et politisk forum.. det har ikke noe her å gjøre.. og et lite spark til dem som mener at FRP er det beste partiet for bilfolk.. vel.. les partiprogrammet dems og til de andre partiene..

Er det ikke litt paradoksalt å snakke om rasisme samtidig som du stempler alle som stemmer FRP som rasister?!??

-Du er visst litt av en rasist selv du. Rasisme er alle typer stigmatisering av folkegrupper, og ikke nødvendigvis ut fra hudfarge...

Mitt tips til deg er vel å finne en annen hobby enn "aktiv politikk", tror ikke SV har bruk for en som kommer med en så lite gjennomtenkt uttalelse....:rolleyes:

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dere nå da.

Jeg er helt enig med HeliosGTI16v at man bør droppe politikk her inne. Med unntak av samferdselspolitikk.

Det kommer så utrolig mye brune meninger når temaet utlendinger dukker opp. Det tjener ingen.

Og når det gjelder Frp så er jeg enig i at de har mye bra poeng, men ingen god helhet. Og det er alt for mange rett og slett rasistiske idioter som stemmer det partiet. Det er synd, for de har masse viktige saker.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Først av alt vil jeg si at FRP på ingen måte står for rasisme, jeg vil gjerne vite hvilket parti du er aktiv i, og ditt fulle navn, jeg tror ikke FRP setter pris på den slags pisspreik.

Det stemmer, fordi FRP står som regel ikke for en dritt, hvis ikke det trekker velgere. At FRP har hatt noen saker noen andre har kommet med i ettertid er naturlig, fordi en eller annen i FRP står for ALT. Det er ingen partier som sier så mye piss, bare for å lure velgere, jeg vil anbefale folk å lese blekka "Feilskrittspartiet", med veldig mange eksempler på akkurat dette. FRP er rasister når det lønner seg, og snille som lam når det lønner seg.

Genialt med et parti som sier invandrere lager så mye bråk, så blir tidligere leder for Oslo FRP dømt for å slå ned to av våre nye landsmenn på åpen gate? (mener han leder i oslo, hvertfall en av de kjente fra Oslo, tror jeg kan skaffe navnet).

Jeg er egentlig ikke for eller imot frp, fordi det kan man ikke ta standpunkt til, for de mener alt mulig, men jeg syntes det kommer noen litt upassende kommentarer på forumet noen ganger, men det må være lov å kalle en bil for "kebabtraller"(bmw) eller "kurderkasse"(f.eks. Spacewagon etc) uten at det tolkes dit henn at man er rasist. Jeg sa kanskje ikke så mye håndfast, men det er nå hvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk LESTE hva jeg skrev hadde det hjulpet litt.. mente ikke å stemple FRP som rasister.. og heller ikke alle deres velgere som rasister.. jeg skrev litt for fort når jeg skrev innlegget.. det det skulle skrives var at jeg var drit lei rasismen her.. og at frp ikke er det eneste partiet som er for billigere biler.. men gi nå faen i det.. saken var at politikk ikke har så mye her å gjøre.. og at folk ikke bør uttale seg om noe før de har lest litt mer enn flyersene fra et parti..

til funkes.. NEI jeg rakker ikke ned på FRP velgere generelt.. og det var et dårlig ordvalg å skrive FRP-diggende rasister.. det jeg mente var rasister som digger FRP (npe jeg ser på som ødeleggende for FRP) og ikke at FRP velgere er/var rasister.

Til Ascona: les hva jeg skriver til funkes NØYE.. ok.. jeg mente IKKE å stemple FRP som rasister.. men å kritisere Rasister som f eks stemmer FRP.. eller Høyre.. eller KRF f eks.. jeg kommer nå til å editere innlegget for å gjøre det bedre.. håper dette går bra :) men les hva f eks Eirikoo skriver

"Og når det gjelder Frp så er jeg enig i at de har mye bra poeng, men ingen god helhet. Og det er alt for mange rett og slett rasistiske idioter som stemmer det partiet. Det er synd, for de har masse viktige saker."

SV og FRP har jo faktisk samarbeidet på en del punkter (men dette er ikke noe vi skal diskutere videre)

Og en liten en til Pimp: jeg er ikke komunist.. les IKKE..hehe..

Dette blir den SISTE tråden om politikk og partier jeg skriver noe i.. det hele tråden SKULLE handle om var rasismen som oppleves her inne og som jeg til tider syns når et absolutt lavmål.. min opprinnelige tekst vil bli editert..

MVH Anders N. Bratlie

Hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår