Gå til innhold

Rasisme!

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

Å du stemmer SV?

Sett i lys av hans tidligere kommentarer, er jo det en stor gåte!

SV er jo det mest diskriminerende partiet i hele Norge, og i tillegg det desidert mest bilfiendtlige partiet!

Jeg har tidligere lest uttalelser fra SV-topper i dette sporet:

"Vi trenger ikke billigere biler, for vi har jo så bra kollektivtilbud i Oslo."

Hvor intelligent er det egentlig å kunne prestere en slik uttalelse, når kollektivtilbudet i Oslo på ingen måte hjelper noen i Finnmark/Troms?

Forøvrig er det jo en uttalelse som i tillegg ikke holder mål, kollektivtilbudet i Oslo har jo de siste årene bare blitt værre og værre på grunn av nedskjæringer, og det går for eksempel ikke trikk opp til Grefsen lengere.

SV må være det partiet i Norge som kommer med de sureste, kvalmeste oppgulpene av gammelsosialistisk antikapitalist-bullshit som ikke hører hjemme i et vestlig sivilisert samfunn.

Det kan da for faen ikke være så jævlig ille at man ønsker å ha en ny og kollisjonssikker bil som kanskje ser bittelitt fin ut?

Eller skal vi alle kjøre rundt i rød nissan micra, slik at vi oppnår optimal likhet/rettferd og minst mulig klasseskille?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by dr.enos.pork

Ikke sånn som det er nå da faktisk de får asyl etter å ha begått drap i hjemlandet sitt.Så kommer de hit og begår ett nytt drap

Rafet Hoxha fikk oppholdstillatelse i Norge etter å ha blitt utvist fra Tyskland fordi han ble dømt for relativt alvorlige narkotikaforbrytelser.

Deretter dreper han en mann på Nordre Gravlund, hvorpå man finner 19 millioner kroner i en bag på soverommet til kompisen/slektningen/broren/whatever...

Er dette galt?

Jeg mener det er helt feil.

Greit med innvandring, men man skal da for faen ikke bedrive direkte-import av kriminelle heller.

Må da være noen grenser for hva vi skal slippe inn i landet, uten at man skal bli stemplet rasist bare fordi man poengterer at det faktisk er et konkret problem!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Det er kanskje 1 rasistisk kommentar her per 1000 innllegg, tåler du ikke det så er det ditt problem. Teit og unødvendig topic!

WORD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er jo norge er bedritent naivt møkkaland som tarinn hvem og hva som helst fordi det blir billig arbeidskraft for dem!!

Han stygge albenr tøsa der skulle blitt skutt i huet!

snakka med en del forlk og jeg støtter dem... en VAKKER MØRK natt når krigen virkelig bryter ut i verden, vil albania/kosovo bli visket bort fra landet! For de jævlene blir førdt kriminelle rett fra ræva! og er faen så lei den folkerasen!

Er det noen som jeg virkelig ønsker å få vekk så er det dem!,.

"svartinga" er ennå ingenting i forhold til denne landeplagen!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

så er jo norge er bedritent naivt møkkaland som tarinn hvem og hva som helst fordi det blir billig arbeidskraft for dem!!

snakka med en del forlk og jeg støtter dem... en VAKKER MØRK natt når krigen virkelig bryter ut i verden, vil albania/kosovo bli visket bort fra landet! For de jævlene blir førdt kriminelle rett fra ræva! og er faen så lei den folkerasen!

Noe sier meg at du er Serber:rolleyes:

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Noe sier meg at du tar feil

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår