CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 blablabla... Alle muslimer ekke terrorister, men alle terrorister er muslimer. Tolk det akkurat den måten du vil Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by Finepix Er det ikke litt paradoksalt å snakke om rasisme samtidig som du stempler alle som stemmer FRP som rasister?!?? -Du er visst litt av en rasist selv du. Rasisme er alle typer stigmatisering av folkegrupper, og ikke nødvendigvis ut fra hudfarge... Mitt tips til deg er vel å finne en annen hobby enn "aktiv politikk", tror ikke SV har bruk for en som kommer med en så lite gjennomtenkt uttalelse....:rolleyes: Må bare komentere den.. som tidligere skrevet sa var inleeget klønete formulert.. meningen var ikke å stemple FRP. det var de rasistene som stemmer på partiet (og altså ødelegger den liberalistiske tanken) jeg mente.. jeg vet utmerket godt hva rasisme er..hehe.. egentlig kan man vel ikke snakke om rasisme heller da det ikke finnes raser blant mennesker.. men samme det.. jeg har endra teksten slik at den stemmer med det jeg mente å si.. nok en gang ber jeg om unnskyldning til alle som stemmer FRP og som ikke er rasister. Unnskyld.. jeg mente ikke å stemple dere. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by CrZy_T blablabla... Alle muslimer ekke terrorister, men alle terrorister er muslimer. Tolk det akkurat den måten du vil Kan jeg få tolke den feil? ;P satser på at hele innlegget var ment som en spøk. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Og en liten en til Pimp: jeg er ikke komunist.. les IKKE..hehe.. MVH Anders N. Bratlie Hamar hø? jeg skrev at komunister var like ille som nazister og rasister. Hvor kommer du inn i bilde? "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by rdl jævla pakkiiiiiiiiiiis!!!!!!!!!!!!!!!! Og dermed var all tvil fjernet for hvem som er den største rasehateren her på forumet...:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by pIMp hø? jeg skrev at komunister var like ille som nazister og rasister. Hvor kommer du inn i bilde? Sorry..jeg bare trudde du kalte emg komunist.. no hard feelings? hehe oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 FRP er sjeft. Er det noen som er rasister, så er det innvandrere selv, er ikke sjelden man møter på folk som man faen ikke kan se på en gang, uten at de er i tryne på deg, og spør om du har problem med hudfargen deres, uansett hva du svarer, så skubber de til deg, og gjør du noe igjen, ja da er du rasist... SV og Co slipper jo inn all slags drit (ja, jeg liker ikke alle disse som kommer inn å gjør faenskap, hopper på bilen min, danner gjenger og banker folk, voldtar damer i øst å vest, faktisk er visst en voldtekt en fin måte å søke asyl på virker det som), vi må få FRP på toppen, så vi får ut all dritten, så får de som trenger det heller bli... Men kaller du meg rasist fordi jeg vil ha ut alle invandrere som bare lager faen, så tar jeg meg ikke særlig nær.. Invandrere er ofte de største rasistene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 En dritt er en dritt uansett.. det jeg mente var at jeg ikke liker at folk kaller fyren en jævla dritt fordi han er fra pakistan f eks.. er han en dritt er det jo greit.. men han er ikke nødvendigvis en dritt fordi han er mørk i huden.. men jeg trur du er enig med meg der egentlig.. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Kan jeg få tolke den feil? ;P satser på at hele innlegget var ment som en spøk. Nei, det ligger faktisk nesten en sannhet i det hvis du tenker deg litt om, men uansett jeg kunne ikke brydd meg mindre. Politikk og slikt anna piss får de som driver med holde på med, jeg har bedre ting å bruke tida mi på. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v En dritt er en dritt uansett.. det jeg mente var at jeg ikke liker at folk kaller fyren en jævla dritt fordi han er fra pakistan f eks.. er han en dritt er det jo greit.. men han er ikke nødvendigvis en dritt fordi han er mørk i huden.. men jeg trur du er enig med meg der egentlig.. Enig i den. Blir for dumt å holde på slik.. Men invandrere er ofte jævli agresiv og rasistisk mot oss og, en gang stod en tulling å hoppet på bilen min.. Jeg flyr ut, tenkte han skal få, men der stod 16 svære negre, og så kom han spinkle tosken og sa "saksåk may".. Kan love dere jeg kokte, men heldigvis gikk jeg inn i bilen igjen.. Men ser jeg ham igjen i 240en min, så gjør jeg kasnkje noe drastisk... Slikt skaper rasisme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by CrZy_T Nei, det ligger faktisk nesten en sannhet i det hvis du tenker deg litt om, men uansett jeg kunne ikke brydd meg mindre. Politikk og slikt anna piss får de som driver med holde på med, jeg har bedre ting å bruke tida mi på. Jeg bare vet at ikke alle terrorister er Muslimer.. og kjenner Muslimer som ikke er Terrorister (kjenner vel egentlig ingen som ER terrorister ;P ) men samma det.. hehe.. Robert: joda.. skjønner du blir sint.. hadde jeg også blitt.. men det jeg mener er at da må du jo ta ham fordi han er en dritt.. ikke fordi han er en neger.. ikke sant? om han hadde vært trønder hadde vu vel ikke begynt å hate alle trøndere.. om du skjønner poenget mitt.. jeg mener ikke å si at du ble rasist av at han hoppa på bilen din heller da..hehe.. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by kinx Det stemmer, fordi FRP står som regel ikke for en dritt, hvis ikke det trekker velgere. At FRP har hatt noen saker noen andre har kommet med i ettertid er naturlig, fordi en eller annen i FRP står for ALT. Det er ingen partier som sier så mye piss, bare for å lure velgere, jeg vil anbefale folk å lese blekka "Feilskrittspartiet", med veldig mange eksempler på akkurat dette. FRP er rasister når det lønner seg, og snille som lam når det lønner seg. Genialt med et parti som sier invandrere lager så mye bråk, så blir tidligere leder for Oslo FRP dømt for å slå ned to av våre nye landsmenn på åpen gate? (mener han leder i oslo, hvertfall en av de kjente fra Oslo, tror jeg kan skaffe navnet). Jeg er egentlig ikke for eller imot frp, fordi det kan man ikke ta standpunkt til, for de mener alt mulig, men jeg syntes det kommer noen litt upassende kommentarer på forumet noen ganger, men det må være lov å kalle en bil for "kebabtraller"(bmw) eller "kurderkasse"(f.eks. Spacewagon etc) uten at det tolkes dit henn at man er rasist. Jeg sa kanskje ikke så mye håndfast, men det er nå hvertfall min mening. Du har akkurat gjort hele AP til kriminelle også, de støtter å stikke fra trafikkulykker, og mener at det er helt greit (Jens Stoltenberg gjorde det for et par år siden) FRP har noen saker de jobber for, at ikke alle medlemmer jobber for nøyaktig det samme sier seg selv, det er akkurat som at det er interne splittelser i ALLE andre partier.. FRP prøver å begrense innvandringen, og sørge for at de som kommer blir sendt ut i distriktene, noe som er veldig positivt, og på sikt vil føre til bedre integrering av innvandrere i samfunnet vårt, er det også galt nå? hvem har lagd den blekka? SV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Hvis folk LESTE hva jeg skrev hadde det hjulpet litt.. mente ikke å stemple FRP som rasister.. og heller ikke alle deres velgere som rasister.. jeg skrev litt for fort når jeg skrev innlegget.. det det skulle skrives var at jeg var drit lei rasismen her.. og at frp ikke er det eneste partiet som er for billigere biler.. men gi nå faen i det.. saken var at politikk ikke har så mye her å gjøre.. og at folk ikke bør uttale seg om noe før de har lest litt mer enn flyersene fra et parti.. til funkes.. NEI jeg rakker ikke ned på FRP velgere generelt.. og det var et dårlig ordvalg å skrive FRP-diggende rasister.. det jeg mente var rasister som digger FRP (npe jeg ser på som ødeleggende for FRP) og ikke at FRP velgere er/var rasister. Til Ascona: les hva jeg skriver til funkes NØYE.. ok.. jeg mente IKKE å stemple FRP som rasister.. men å kritisere Rasister som f eks stemmer FRP.. eller Høyre.. eller KRF f eks.. jeg kommer nå til å editere innlegget for å gjøre det bedre.. håper dette går bra :) men les hva f eks Eirikoo skriver "Og når det gjelder Frp så er jeg enig i at de har mye bra poeng, men ingen god helhet. Og det er alt for mange rett og slett rasistiske idioter som stemmer det partiet. Det er synd, for de har masse viktige saker." SV og FRP har jo faktisk samarbeidet på en del punkter (men dette er ikke noe vi skal diskutere videre) Og en liten en til Pimp: jeg er ikke komunist.. les IKKE..hehe.. Dette blir den SISTE tråden om politikk og partier jeg skriver noe i.. det hele tråden SKULLE handle om var rasismen som oppleves her inne og som jeg til tider syns når et absolutt lavmål.. min opprinnelige tekst vil bli editert.. MVH Anders N. Bratlie Hamar Altså, du skulle skrive en tråd om rasisme, og nevnte av en eller annen morsom grunn FRP, og skrev om FRP, i en tråd med Rasisme! som topic.. Et relativt uklokt valg. Jeg tror SV skal være glad du ikke er aktiv på høyere nivå enn du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v En dritt er en dritt uansett.. det jeg mente var at jeg ikke liker at folk kaller fyren en jævla dritt fordi han er fra pakistan f eks.. er han en dritt er det jo greit.. men han er ikke nødvendigvis en dritt fordi han er mørk i huden.. men jeg trur du er enig med meg der egentlig.. Du har tydeligvis dårlig snøring på hva du prater om. Jeg regner med at du er klar over at en veldig liten del av de som kommer til norge som innvandrere i dag har pakistansk opprinnelse. Pakistanerne kom det mest av på 70 tallet. I dag heter det familiegjenforening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Grunnen til at FRP blei nevnt er at folk her på forumet har en tendens til å nevne dem i samma tråden o.l som dem slenger dritt om Ali Kebab.. jeg beklager på det sterkeste om du misforsto det.. og jeg beklager enda sterkere at du tydeligvis fremdeles velger å oppfatte det feil. jeg mener det er dårlig for FRP at noen av deres velgere er rasister.. jeg hater ikke frp om du skulle tro det.. men jeg er ikke enig i all deres politikk.. hvor høyt jeg er i SV vet du ikke.. ei heller hvor Høyt jeg har vært.. men jeg HAR vært aktiv.. jeg ER ikke lenger.. da jeg gikk lei av norsk politikk fordi alle norske politikere er pinglete populister.. kanskje med unntak av Folkvord og Hedstrøm. Jeg har allerede sagt at jeg innser at det var uklokt.. men og faktisk fjernet den delen av teksten hvor det kan oppfattes dithen at jeg kaller FRP rasister.. Nok en gang.. Beklager. oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg