Gå til innhold

Rasisme!

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Originally posted by HeliosGTI16v

Grunnen til at FRP blei nevnt er at folk her på forumet har en tendens til å nevne dem i samma tråden o.l som dem slenger dritt om Ali Kebab.. jeg beklager på det sterkeste om du misforsto det.. og jeg beklager enda sterkere at du tydeligvis fremdeles velger å oppfatte det feil. jeg mener det er dårlig for FRP at noen av deres velgere er rasister.. jeg hater ikke frp om du skulle tro det.. men jeg er ikke enig i all deres politikk.. hvor høyt jeg er i SV vet du ikke.. ei heller hvor Høyt jeg har vært.. men jeg HAR vært aktiv.. jeg ER ikke lenger.. da jeg gikk lei av norsk politikk fordi alle norske politikere er pinglete populister.. kanskje med unntak av Folkvord og Hedstrøm.

Jeg har allerede sagt at jeg innser at det var uklokt.. men og faktisk fjernet den delen av teksten hvor det kan oppfattes dithen at jeg kaller FRP rasister..

Nok en gang.. Beklager.

Beklager, det er så lett å si.. Du sier en ting, og tør faen ikke å stå for det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

Du har tydeligvis dårlig snøring på hva du prater om.

Jeg regner med at du er klar over at en veldig liten del av de som kommer til norge som innvandrere i dag har pakistansk opprinnelse.

Pakistanerne kom det mest av på 70 tallet.

I dag heter det familiegjenforening.

Jeg kunne likgjerne skrevet Kurdistan eller Usbekistan for den saks skyld.. gjerne svenske da det er derfra de fleste innvandrerne våre kommer.. grunnen til at jeg valgte Pakistan er at folk skriker Jævla pakkis.. ok.. trur egentlig du skjønner det veldig godt og bare er ute etter å rakke ned mest mulig..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står for det jeg sier.. men når folk misforstår meg så totalt fordi jeg skriver litt feil så må jeg jo gjøre om på det.. og jeg mener det er riktig og beklage om noen blir snurt fordi dem tolker meg feil.

Men du har jo tydeligvis bestemt deg for at jeg hater FRP og deres velgere og mener alle dem er rasister..

det hadde vært veldig fint om jeg kunne få velge mine egne meninger..

det jeg MENER.. og det jeg STÅR for er et SAMFUN UTEN RASISME.. og da mener jeg fritt for ALL rasisme.. imot hvite og svarte og brune og røde og blå og grønne.. skjønner?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rasister stemmer FRP skjønner jeg godt. Men at folk ikke stemmer FRP fordi rasister stemmer FRP, det sier sitt om intelligensnivået til nordmenn.. "å giiid, vi kan ikke stemme FRP, det er bare rasiter".. Nei, FRP er klart det mest fornuftige partiet, at ikke de har flertallsregjering gjør meg flau over å være nordmann..

Og jeg må bare si det.. HALLO!! SV??? Hvem stemmer vel det? Hun der halvorsen er jo det mest latterlige menneske som noengang har vist seg på TV, tett følgt av saddammen sin"funny man".. Hver gang hun der skal på holmgang osv, så er dette ellers ganske kjedelige programmet gjort om til en komiserie uten like.. Kanskje det er derfor folk stemmer på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne likgjerne skrevet Kurdistan eller Usbekistan for den saks skyld.. gjerne svenske da det er derfra de fleste innvandrerne våre kommer.. grunnen til at jeg valgte Pakistan er at folk skriker Jævla pakkis.. ok.. trur egentlig du skjønner det veldig godt og bare er ute etter å rakke ned mest mulig..

Å blande inn folk som innvandrer til Norge fra Sverige blir jo veldig feil.

Det er FREMMEDKULTURELLE innvandrere som er et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står for det jeg sier.. men når folk misforstår meg så totalt fordi jeg skriver litt feil så må jeg jo gjøre om på det.. og jeg mener det er riktig og beklage om noen blir snurt fordi dem tolker meg feil.

Men du har jo tydeligvis bestemt deg for at jeg hater FRP og deres velgere og mener alle dem er rasister..

det hadde vært veldig fint om jeg kunne få velge mine egne meninger..

det jeg MENER.. og det jeg STÅR for er et SAMFUN UTEN RASISME.. og da mener jeg fritt for ALL rasisme.. imot hvite og svarte og brune og røde og blå og grønne.. skjønner?

Å du stemmer SV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis dårlig snøring på hva du prater om.
<-- les hva du sjøl skriver.. du skriver at veldig liten del av innvandrerne kommer fra pakistan.. jeg sier da "ja.. de fleste er fra sverige" men jeg gidder ikke diskutere det med deg.. er ingen vits.. du vil uansett bare plukke på småfeil i mine formuleringer og vri dem til din fordel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En idiot er en idiot. Om han er født i Finnmark eller i Islamabad.

Og sist jeg diskuterte dette temaet på irc ble jeg stemplet rasist pga at jeg mente at det burde vært noen restriksjoner på hvor mange som får asyl. Noen er jo åpenbart her på feil grunnlag når de kan dra hjem til "moderskipet" på ferie...hm.. kanskje man ikke blir skutt i hodet eller satt i fengsel om man bare er på ferie...:rolleyes:

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Å du stemmer SV?

stemte SV da det var det partiet som fremmet mitt menneskesyn best.. men SV har blitt et populistisk parti akkurat som alle andre norske partier.. men kan vi legge ned partidebatten nå? hehe var ikke den som var poenget.. du er velkommen til å sende meg en mail om du ønsker en videre debatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karina

En idiot er en idiot. Om han er født i Finnmark eller i Islamabad.

Og sist jeg diskuterte dette temaet på irc ble jeg stemplet rasist pga at jeg mente at det burde vært noen restriksjoner på hvor mange som får asyl. Noen er jo åpenbart her på feil grunnlag når de kan dra hjem til "moderskipet" på ferie...hm.. kanskje man ikke blir skutt i hodet eller satt i fengsel om man bare er på ferie...:rolleyes:

Enig med deg.. var vel egentlig det jeg mente å skrive.. men jeg har en stygg tendes til å skrive slik jeg snakker.. men ironi og merkelige vendinger kommer dårlig fram når man skriver..hehe.. men du sa igrunn akkurat hva jeg mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

... ca 25000-30000 nordmenn hadde flyttet ned til pakistan, og forlangt og få bygge en stavkirke midt i en av byene deres, hadde vi blitt utsatt for samme behandling som pakistanere/moskeer i norge har fått?

Tvilsomt.. men jeg så lenge vi har kirker i norge ser jeg ikke problemet med moskeer.. eller.. jo.. jeg ser problemet..hehe. men jeg ser problemet med kirker også om du skjønner.. dem ringer som faen tidlig på søndag og forstyrrer fyllesjuken min..hehe.. jeg er ikke noe særlig glad i religiøse fanatikere uansett :)

bilen er min religion eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

... ca 25000-30000 nordmenn hadde flyttet ned til pakistan, og forlangt og få bygge en stavkirke midt i en av byene deres, hadde vi blitt utsatt for samme behandling som pakistanere/moskeer i norge har fått?

Med mindre pakistanerne har blitt steina her.. Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår