Gå til innhold

Rasisme!

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kjenner jeg blir litt sinna etter å ha lest denne tråden jeg.. Skal kanskje begrense ordbruken min her i fare for å være rasist.

Er faktisk så møkk lei politikere jeg at jeg ved sist valg stemte på det politiske parti istede.Innvandrere må gjøres noe med og da snakker ikke jeg om de som gjør et ærlig arbeid.

Men de som har total respektløshet for myndigheter,politi,nordmenn osv osv,Har jeg veldig mye imot.

Det eneste de gjør er å utnytte staten maksimalt i tillegg til at de tjener penger på kriminalitet.

De burde få en sjangse 1 lovbrudd og rett ut. Ikke sånn som det er nå da faktisk de får asyl etter å ha begått drap i hjemlandet sitt.Så kommer de hit og begår ett nytt drap... Blir de sendt ut, nei!! Må jo for all del være snill med dem,det er jo fryktelig synd i dem.!!!!!! NOT

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.. Har flere venner som er fremmedkulturelle og møter mange i jobben, de fleste er ålreite men noen ødlegger altfor mye og de trenger asyl er de som ikke har råd til å reise hit....

Er mange fra tidligere østblokkland som kommer hit å spekulerer i å være kjeltringer helt til søknaden er avslått( Står masse om det i avisene)

Og av all kriminalitet som skjer i Oslo skjer vel ca halvparten av fremmedkulturelle(husker ikke tallene nøyaktig) men hvor mange % av de som bor i er fremmedkulturelle..... :rolleyes:

Sjefen for Kripos som gikk ut i Aftenposten og sa det her for et par uker siden om det er noen kommentarer til det.

Har selv opplevd rasisme, blitt slått og angrepet av 4 fremmedkulturelle.. Fikk bl.a. knust en stol over ryggen min og slått med sånn skjøtekontakt greie(sånn hvit med masse kontaker på) i korsryggen.....

Anmeldte det, gikk 3 mnd og saken ble henlagt de hadde anmeldt meg og et par andre for å ha angrepet de.... Ene hadde fått skade når jeg slengte han i bakken mens han sto og sparket kameraten min... Men var de som kom etter oss uten grunn og som hadde med med slagvåpen.... Hadde vi banket de hadde vi blitt kalt rasister og fått straff. ( Vi var 4 stk, 3 av oss løp unna, en snublet og jeg snudde for å hjelpe han da ble jeg angrepet for andre gang, første gangen bare sto jeg der uten å gjøre noe og en fyr kom og slo i stykker stolen i ryggen min)

Neste gang ringer jeg ikke purken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

FRP prøver å begrense innvandringen, og sørge for at de som kommer blir sendt ut i distriktene, noe som er veldig positivt, og på sikt vil føre til bedre integrering av innvandrere i samfunnet vårt, er det også galt nå?

...m.a.o. sendes til et asylmottak langt inne i en fjordarm et sted hvor det de har å preike med er to geiter, en sosionom og tre hundre andre asylsøkere.

Det blir det nok integrering av, gitt...

Som med de fleste av FrPs fasitsvar på landets problemer, trenger man ikke se langt etter selvmotsigelsene.

Men den beste grunnen til å holde FrP unna makten er allikevel den økonomiske politikken. Skulle de holdt ti prosent av valgflesket sitt hadde landet vært på dunken etter et halvår.

Akkurat som landets eneste FrP-styrte kommune (Os, hvis noen lurte, de slipper snart opp for arvesølv å selge...)

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spenol

...m.a.o. sendes til et asylmottak langt inne i en fjordarm et sted hvor det de har å preike med er to geiter, en sosionom og tre hundre andre asylsøkere.

Det blir det nok integrering av, gitt...

Som med de fleste av FrPs fasitsvar på landets problemer, trenger man ikke se langt etter selvmotsigelsene.

Men den beste grunnen til å holde FrP unna makten er allikevel den økonomiske politikken. Skulle de holdt ti prosent av valgflesket sitt hadde landet vært på dunken etter et halvår.

Akkurat som landets eneste FrP-styrte kommune (Os, hvis noen lurte, de slipper snart opp for arvesølv å selge...)

Du gjør tydeligvis alt du kan for å misforstå.

Det bor faktisk folk i distriktene her i landet..

Jeg kan jo nevne en pakistaner jeg jobber sammen, han kom til Norge i 1987, og ble da sendt til et sted langt utti gok som han sa selv, der bodde han og familien i 11 år, og ble integrert i samfunnet så godt som bare det..

Saken er den at å sende alle sammen til Grønland og Tøyen fører bare til at det blir masse kødd, og NULL integrering, men du er vel nok en SVer som ikke forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ønsker jo ikke SV å sende dem alle til tøyen.. det er vel mer et resultet av AP og KRF ;P men samma det.. Få dem ut i bygdene.. det er bra integrering

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Nå ønsker jo ikke SV å sende dem alle til tøyen.. det er vel mer et resultet av AP og KRF ;P men samma det.. Få dem ut i bygdene.. det er bra integrering

Nei faen! Her har vi nok av dem! Send de på skogen!

Hilsen bygdeungdom.

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Saken er den at å sende alle sammen til Grønland og Tøyen fører bare til at det blir masse kødd, og NULL integrering, men du er vel nok en SVer som ikke forstår det.

Det går an å være uenig med deg uten å være SV-er ;)

Det var litt av poenget mitt iofs, man oppnår ikke integrering ved å stue sammen bare innvandrere i en ghetto, enten det er på Tøyen eller i et asylmottak.

(Nå er det selvsagt store innbyrdes kultur- og språkforskjeller mellom innvandrerne som finnes der, men det er jo helst det norske samfunn de skal integreres i)

Ellers hørte jeg et bra uttrykk om politikk og politikere i går, se .sig !

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

Kjenner jeg blir litt sinna etter å ha lest denne tråden jeg.. Skal kanskje begrense ordbruken min her i fare for å være rasist.

Er faktisk så møkk lei politikere jeg at jeg ved sist valg stemte på det politiske parti istede.Innvandrere må gjøres noe med og da snakker ikke jeg om de som gjør et ærlig arbeid.

Men de som har total respektløshet for myndigheter,politi,nordmenn osv osv,Har jeg veldig mye imot.

Det eneste de gjør er å utnytte staten maksimalt i tillegg til at de tjener penger på kriminalitet.

De burde få en sjangse 1 lovbrudd og rett ut. Ikke sånn som det er nå da faktisk de får asyl etter å ha begått drap i hjemlandet sitt.Så kommer de hit og begår ett nytt drap... Blir de sendt ut, nei!! Må jo for all del være snill med dem,det er jo fryktelig synd i dem.!!!!!! NOT

kunne ikke sagt det bedre selv..

er helt enig..MEN..det er alltid et men.. jobber selv i en IT bedrift, her har vi en fyr fra Kroatsia, han er vel ca. 30..mannen har bodd i Norge i 8 år, aldri tatt seg språkkurs, men lært språket av seg selv..han snakker bra norsk..han er teknisk leder på bruket.. er forøvrig en jævli hyggelig fyr, med rent mel i posen..

hadde vi kommet ned til hjmlandet dems og oppført oss slik som mange gjør, hadde vi vel blitt drept,eller kasta rett i fengsel.. kommer man til et nytt land må man tilpasse seg landet,ikke gjøre som man vil..det gjelder jo alle menesker i verden..skulle jo tor at folk flest har vett på normal folkesikk..

så jeg mener vel at alle er ikke ille,men vil vel si at jeg mener at det er fler utlendinger som bedriver tiden med kriminelle ting enn det vi nordmenn gjør..men det er min mening..

ponget mitt er som følger..

de som jobber, ikke bedriver kriminalitet osv. må jo få være her, de er jo slik som alle oss andre,..men døm som gjør ting de ikke har lov til, bør sendes hjem med en gang! døm snylter som fan, lager bare helvete osv..SEND DEM HJEM!

tilslutt, man må ikke ta alle under en kam..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår