Gå til innhold

Frontlykter..

Ranger emnet

spurv

Anbefalte innlegg

syns heller du skal gå for klarglaslyktene som NBS har...jeg tenkte også på å kjøpe angeleyes men ombestemte meg når jeg skulle bestille.Å det angrer jeg ikke på!De klare lyktene gir bilen en mye renere å nyere look.

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :). Du kan ikke ta å legge ut 1-2 bilder av bilen din da ?! :). HAdde vært knall.

skal vi se da....fikk tatt noen kjappe bilder på en ekstremt møkkete bil :) dessuten skal bilen gjennomgå en forvandling etter jeg har kommet hjem fra ferie... ;) har mye snax som ligger å venter her hjemme :) men over til bildene:

IMG_1570.jpg

IMG_1569.jpg

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt uenig her jeg.. Etter som at du har en svart bil (samme som jeg) så ville jeg definitivt gå for Angel eyes med svart bakgrunn! Det skal jeg til høsten. Både foran og bak :)

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt uenig her jeg.. Etter som at du har en svart bil (samme som jeg) så ville jeg definitivt gå for Angel eyes med svart bakgrunn! Det skal jeg til høsten. Både foran og bak :)

Hehe, har vært litt i tanken.. Men men.. vi får se da. Akkuratt regna litt på det, kanskje vente litt med dette uansett. Men titter litt alikevell jeg :)

EDIT: UANSETT, blir tøffere enn orginalene :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shawn: vil ha updates på alt snax og diverse som kommer, er kommet, og er gjort! har du no egen tråd om bilen?

har stv selv og trenger inspirasjon!

sliter litt med at ene hjulet går oppi skjermen etter senk nå :( så det er jo et prob som må utbedres før noe annet kommer på...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shawn: vil ha updates på alt snax og diverse som kommer, er kommet, og er gjort! har du no egen tråd om bilen?

har stv selv og trenger inspirasjon!

sliter litt med at ene hjulet går oppi skjermen etter senk nå :( så det er jo et prob som må utbedres før noe annet kommer på...

Morrn!Jeg har ikke noen tråd enda men kommer til å lage en.Må rote sammen noen bilder å slik....men jeg kan si så mye som ny frontfanger,sideskjørter,nye baklykter ;) blir en ganske så extreme makeover fra slik den var da jeg kjøpte den! hvor mye har du senka den da?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte og uten Engle auer til min syntes ikke dem er noe fine når dem blir så små som på disse lyktene. og den ringen som det er lys i er drit stygg. Bilen min ble plutselig noen år nyere når jeg fikk satt i dem med en lite xenon ombyggnings kit.. ble gromt lys.. har 8000k xenon og dem lyser blå lille akkurat som fargen på bilen :thumb

Med andre ord jeg syntes vanelig Facelift er peneste.

..::Audi A4 Avant 1.9TDI::..

..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!!

..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...