Gå til innhold

S90r

Ranger emnet

bj0rnar

Anbefalte innlegg

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm veit ikke helt om jeg har sansen for den lakken...

så jævelig bra ut på de bildene du ser den er kun lilla da;)

men feit bil:)

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm veit ikke helt om jeg har sansen for den lakken...

så jævelig bra ut på de bildene du ser den er kun lilla da;)

men feit bil:)

Sansen for lakken? har du sett bilen i real life eller er du an fast and the fuck`d up gutta med dekortrimma fiat?:deng

Er Norges feteste Volvo uten tvil:)

94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at dette er noe av det grommeste jeg har sett innen lakkering! Kongebil! Stå på videre!!!

Må bare linke til gamlebilen til Ola, synes den og er ganske fin jeg, hvorenn den befinner seg nå...?

Bilde1

Bilde2

Bilde3

Bilde4

Motor

P.S: Hvis noen veit hvor den befinner seg i dag, så vær grei å ta kontakt!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare linke til gamlebilen til Ola, synes den og er ganske fin jeg, hvorenn den befinner seg nå...?

P.S: Hvis noen veit hvor den befinner seg i dag, så vær grei å ta kontakt!

Tror det sto i en tråd et eller annet sted på forumet for ikke så lenge siden hvor den befant seg. Men den er det vel nesten umulig å finne igjen...Mener det var et sted i Hedmark hvis jeg ikke tar helt feil :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! drit stilig volvo :) kan noen si meg konkret hva jeg må gjøre for å bygge om min 740 (90 mod) til 960 front? tenkte å bruke 940 panser, for det er passe langt. må vel sveise over frontplata til en 960 ellernoe? :) takker for tips og råd!

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider