bj0rnar Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hei, lurer om noen har info/bilder om denne S90'n :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg kan si så mye som at den var beskjedent grom:D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 yderst pen ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jepp, det er den! helt sikkert et bra bygg. Men har lyst til å se mer, mye mer av dette! Noen der ute som har lyst til å spre litt glede å poste noen bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Gøran fra Sortland sin, han har gjort alt me bilen sjøl. Bilen er faktisk en ombygd 740. Skal fikse bilder i løpe av kvelln. En sinnsyk rå bil. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Gøran fra Sortland sin, han har gjort alt me bilen sjøl. Bilen er faktisk en ombygd 740. Skal fikse bilder i løpe av kvelln. En sinnsyk rå bil. Høres bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har vært reportasje om den i Bilsport. Han har også en egen tråd om bilen på TPC forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 det var en pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har vært reportasje om den i Bilsport. Han har også en egen tråd om bilen på TPC forumet. har du link / nick til han i tpc-forumet da?:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 har du link / nick til han i tpc-forumet da?:iconsm Skal prøve å leite fram den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Her er tråden: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=70654&highlight=s90r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 har oså vært i bilsport hvis jeg ikke tar feil. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Gøran fra Sortland sin, han har gjort alt me bilen sjøl. Bilen er faktisk en ombygd 740. Skal fikse bilder i løpe av kvelln. En sinnsyk rå bil. kvelden har kommet, iallefall hos meg. Hvor blir det av bildene knock :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kvelden har kommet ja, men det var samme linken jeg lette etter som allerede er kommet frem i tråden. Er en kompis av en kompis av meg som har biln, jeg skal høre om det ligger mere ute på nettet av biln. Stay tune for more information:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weezel Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg