CoilOver Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Leste en plass at en kan ta å legge hyssing i mellom gummelistekanter, sånn at lakken kan komme inn under kanten. Noen bestemt tykkelse som passer best? (tenker på frontruta og bakruta). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Vel, jeg holder på med et par lakkjobber nå og jeg har hittil brukt 2,5 kvadrat-mm ledning. Den loer ikke ihvertfall:D Og jeg hadde mer av det enn tynt tau. Kan lønne seg å tre under maskeringsteip først og så ledning eller hyssing, så hjelper den å holde fast teipen fordi lista presser mot ledningen. Under lister og sånn pleier det å være en del grums som teipen biter heller dårlig på. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg