Næssen Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Ja, blir vel litt kjøring i sommer?hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 tok lang tid å komme gjennom prosjekte. står stor respekt av prosjekte og fin bil :) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 harry jævel! så deg råne rundt i oslo for en uke siden! helgeråner er du Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 harry jævel! så deg råne rundt i oslo for en uke siden! helgeråner er du haha! Passe bråkete den bruksbilen:ass: Jeg bor jo inne i byen da Robert, jeg vakke ute å råna bare på vei etterellerannet sted i viktig ærend Har endelig etter mye knoting fått på understellet. Bak er det nå justerbart og bilen kan bli så lav jeg vil.. Foran sitter det nå s13 bein: Nye trykkplata laget ntt stag til bakstillingen Skal prøve å oppdatere skikkelig snart Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moen89 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 fintfint=D Siter -86 VW Golf syncro -88 Audi 100 2.3 quattro facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Oppdattering? :P Digger prosjktet ditt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Takk takk! Før lisensday på søndag fikk vi stappa i motor etter en liten vask: Driver å skrur og håper jeg får starta den i helga:) Coilovers foran: Utenfor garsjen jeg låner her om dagen.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 hah, du vaska den før du puttan i ja, flink gutt;) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Ser bra ut dette, Knalltøffe biler du har!! Åssen bil er den hvite som står i garasjen der? Aldri sett før:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Er fjerbein spindel og hele sulamitten fra s13 el er det ombygd 360? er coiloversa bak custom el finnes de å få kjøpt? Har du funnet en løsning på det klassiske 360 shaken når du spinner? ble det bedre når den ble lavere og stivere? Mvh Stian Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ser bra ut dette, Knalltøffe biler du har!! Åssen bil er den hvite som står i garasjen der? Aldri sett før:P Bmw 2002ti med turbo bredding og litt snacks. Prøvde på Rota felgene på den og det ble så fint at jeg så meg nødt til å selge de...Måtte jo ha meg andre hjul så var i drammen her om dagen og handla ett par nye sett med 8x13 felger:notin: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Er fjerbein spindel og hele sulamitten fra s13 el er det ombygd 360? er coiloversa bak custom el finnes de å få kjøpt? Har du funnet en løsning på det klassiske 360 shaken når du spinner? ble det bedre når den ble lavere og stivere? Mvh Stian Hei Stian S13 fjerbein som er parra med volvo spindel. Skal prøve å knipse noen bilder i kveld.. Jeg har ingen 360 shake på verken denne eller bruksbilen, de er fine å ligge sidelengs med begge to;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hva slags felger har du kjøpt nå da? :) Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 hva slags felger har du kjøpt nå da? :) To sett med 8x13 som jeg likte:yummy: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei Stian S13 fjerbein som er parra med volvo spindel. Skal prøve å knipse noen bilder i kveld.. Jeg har ingen 360 shake på verken denne eller bruksbilen, de er fine å ligge sidelengs med begge to;) Har ikke oplevd at d rister når jeg går sidelengs nei. Men begge 360ene mine har brukt å hoppe med bakhjule når jeg står i ro og spøler. har du oplevd dette? eventuel løsning? har du bygd coiloversa bak selv å eller? Mvh Stian Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg