TOPPSPEED Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hallois! du kjøpte meg en 360 etter inspirasjon av deg jeg:D men trenger noen fete plåtisar, du har ingen felger å selge til en fin sum du a? Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 (endret) Hallois! du kjøpte meg en 360 etter inspirasjon av deg jeg:D men trenger noen fete plåtisar, du har ingen felger å selge til en fin sum du a? Hehe! Så bra! Gøy å kunne være til inspirasjon Massiv senk og riims sår er du i havn;) Nei desverre har bare ett par sett igjen og de vil jeg beholde;) Endret Juni 8, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hehe! Så bra! Gøy å kunne være til inspirasjon Massiv senk og riims sår er du i havn;) Nei desverre har bare ett par sett igjen og de vil jeg beholde;) Ja tenkte jeg skulle lage et bra understell først, fikk ikke du tak i slike 80mm senke fjærer til den? hvor fikk du disse? blir vel kanskje en prosjekttråd etter vært, men orker ikke enda hehe:P Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg