Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

960kg! det var lett!!! så ut som god vogna slædda seg rundt banen fint, har vel litt med en ivrig satsende god sjafør, ja vi skal kjøre sammen neste år, vi to mot de japse bilene så skal vi vise dem :) hehe drar og henter omega 3000 diff i helga nå , så skal det sperres :)

 

Ps min veier nå 1540 kg ell noe hehe :( har litt og ta igjen da hehe, men den veide jo 1680 til og starte med, men jeg skal jo ha oppi 24v og den veier jo 250kg den motoren :( men men mer effekt,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ps min veier nå 1540 kg ell noe hehe :( har litt og ta igjen da hehe, men den veide jo 1680 til og starte med, men jeg skal jo ha oppi 24v og den veier jo 250kg den motoren :( men men mer effekt,

 

Men den veier vel ikkeno mer enn den som allerde er oppi der vel?

 

 

Kul bil! Ser vel denne oppe på isen her i vinter da?:partyon:

 

Jaaa, satser på det:peace: :race

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hehe.:D

Nice, fortell om diverse planer for vinteren?

 

Garasjeplassen min er okkupert av en rusten japsebil så der blir det nok ikke ledig med det første, så hovedmålet er å få tak i garasje.

 

Halla, hvor fikk du tak i Rattet og nave eller det får og få rattet til og passe?

 

Kjøpt både rattet og boss`et av pedersens racing: Pedersens Racing

 

Har du gjort noe med driverket? jeg har ikke hatt min 360 i mange uker nå men allerede etter litt sladding er det ulyder som f*** i driverket. Eneste som trekker ned med 300serien :(

 

Nei har ikke gjort noe jeg. Men prøver å få tak i polyforinger til opphenget. Også har jeg en liten godsak som kanskje skal inn i løpet av helgen:

SUC52774.jpg

 

SUC52770.jpg

(ja den er limt og sveisa:oohh )

 

lette bilen enda mere eller?

 

VOLVO 340/360

 

Oi, billig jo! :hug:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jg syns nå ikke prisen var gal:D litt spent på passformen:)

skikkelig kosli med vektforskjellene på delene.

 

panseret til 240 veier jo noen og tyve, og glassfiber veier vel bare 4-6kg har jeg hørt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg syns nå ikke prisen var gal:D litt spent på passformen:)

skikkelig kosli med vektforskjellene på delene.

 

Skal du kjøpe? Du får si ifra om det passa bra, hadde ikke blit dumt med glassfiberpanser, blir så mye lettere å komme til når man kan plukke av hele panseret;)

 

Si fra hvist du finne pollyforinger til opphenget da, er på utkikk etter det selv. går ikke an å kjøpe et sånt rør av polyflex å lage selv da?

 

Jo det går an å lage selv, jeg og haak hadde egentlig ett lite prosjekt på gang der... Men han er i militæret så det er utsatt på ubestemt tid:rolleyes:

 

Jeg har forresten kjøpt polyforinger fra Tg trimm til forstillinga:

SUC52780.jpg

 

 

Og jeg har fått inn den limte diffen i helga, digg :sombrero:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår