Sæther Racing Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 960kg! det var lett!!! så ut som god vogna slædda seg rundt banen fint, har vel litt med en ivrig satsende god sjafør, ja vi skal kjøre sammen neste år, vi to mot de japse bilene så skal vi vise dem :) hehe drar og henter omega 3000 diff i helga nå , så skal det sperres :) Ps min veier nå 1540 kg ell noe hehe :( har litt og ta igjen da hehe, men den veide jo 1680 til og starte med, men jeg skal jo ha oppi 24v og den veier jo 250kg den motoren :( men men mer effekt, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Kul bil! Ser vel denne oppe på isen her i vinter da?:partyon: Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Ps min veier nå 1540 kg ell noe hehe :( har litt og ta igjen da hehe, men den veide jo 1680 til og starte med, men jeg skal jo ha oppi 24v og den veier jo 250kg den motoren :( men men mer effekt, Men den veier vel ikkeno mer enn den som allerde er oppi der vel? Kul bil! Ser vel denne oppe på isen her i vinter da?:partyon: Jaaa, satser på det:peace: :race Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.K.89 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hva er forbruke på bilen din, ved pen kjøring? Siter Vw Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hva er forbruke på bilen din, ved pen kjøring? Tja under liter`n, om jeg kjører med fjærfot får jeg den sikkert ned i 0,8-0,7.... Men jeg klarer aldri å dy meg når det er glatt:Devil: og det regner jo hele tida her på kysten.... ;) Så snittet ligger på omtrent 1l mila+ for min del! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Halla, en kompis av eg har tatt dette gromme bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Haha! Konge Steef! Flytter forresten tilbake til garasjen til uka så kanskje det skjer noe snart....:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Haha! Konge Steef! Flytter forresten tilbake til garasjen til uka så kanskje det skjer noe snart....:) Hehe.:D Nice, fortell om diverse planer for vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinnsyk Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Halla, hvor fikk du tak i Rattet og nave eller det får og få rattet til og passe? Siter 2012 Tysse 6220 m/skrutipp og kapell 2010 Arctic Cat M8 SnoPro 153" H.O. 1999 VW Passat 1.8 20v Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Har du gjort noe med driverket? jeg har ikke hatt min 360 i mange uker nå men allerede etter litt sladding er det ulyder som f*** i driverket. Eneste som trekker ned med 300serien :( Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 lette bilen enda mere eller? VOLVO 340/360 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hehe.:DNice, fortell om diverse planer for vinteren? Garasjeplassen min er okkupert av en rusten japsebil så der blir det nok ikke ledig med det første, så hovedmålet er å få tak i garasje. Halla, hvor fikk du tak i Rattet og nave eller det får og få rattet til og passe? Kjøpt både rattet og boss`et av pedersens racing: Pedersens Racing Har du gjort noe med driverket? jeg har ikke hatt min 360 i mange uker nå men allerede etter litt sladding er det ulyder som f*** i driverket. Eneste som trekker ned med 300serien :( Nei har ikke gjort noe jeg. Men prøver å få tak i polyforinger til opphenget. Også har jeg en liten godsak som kanskje skal inn i løpet av helgen: (ja den er limt og sveisa:oohh ) lette bilen enda mere eller? VOLVO 340/360 Oi, billig jo! :hug: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 jg syns nå ikke prisen var gal:D litt spent på passformen:) skikkelig kosli med vektforskjellene på delene. panseret til 240 veier jo noen og tyve, og glassfiber veier vel bare 4-6kg har jeg hørt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Si fra hvist du finne pollyforinger til opphenget da, er på utkikk etter det selv. går ikke an å kjøpe et sånt rør av polyflex å lage selv da? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 jg syns nå ikke prisen var gal:D litt spent på passformen:)skikkelig kosli med vektforskjellene på delene. Skal du kjøpe? Du får si ifra om det passa bra, hadde ikke blit dumt med glassfiberpanser, blir så mye lettere å komme til når man kan plukke av hele panseret;) Si fra hvist du finne pollyforinger til opphenget da, er på utkikk etter det selv. går ikke an å kjøpe et sånt rør av polyflex å lage selv da? Jo det går an å lage selv, jeg og haak hadde egentlig ett lite prosjekt på gang der... Men han er i militæret så det er utsatt på ubestemt tid:rolleyes: Jeg har forresten kjøpt polyforinger fra Tg trimm til forstillinga: Og jeg har fått inn den limte diffen i helga, digg :sombrero: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg