J-ski Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Nydelig, må si æ digge prosjekte ditt. du har nok norges råeste bil... bøye mæ i støve =P Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Nydelig, må si æ digge prosjekte ditt. du har nok norges råeste bil... bøye mæ i støve =P Takker:volvopower: Skjer litt med øsa om dagen, fått på foringer: Ble skikkelig digg å kjøre! Så har man fått hjem litt deler: Whiteline 27mm stabstag(19mm orginalt..): Så har jeg skrudd litt til: Og fått på Timos grenrøret: Venter på flere pakker så håper jeg kan oppdatere her mere i den nærmeste tiden:pimp Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Er det stabstag til bakstillinga? Arti å følge med på den her, litt sånn hobby, lavkost mekk.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 det stabstaget er framme på 360en ;) Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Skal du kjøpe? Du får si ifra om det passa bra, hadde ikke blit dumt med glassfiberpanser, blir så mye lettere å komme til når man kan plukke av hele panseret;) tidligere matsengel aka "mrA" elr no nå venter på komplett sett til 240en sin:) jeg venter OG på en tilbakemelding på passform. men lagt merke til en del volvoer i diverse garasjen her som har slikt. passformen var ikke noe å si på der. så akkurat likt ut. tror det er et lite problem med å få bakskjermene fine, det var gjengangeren på de to bilene jeg har sett med dette. var også litt "glassfiberlook". så litt antydning til strie på disse. sikkert heimemekk. men samma forma:) da fikk jeg lira av meg masse vissvass:) :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Fått prøvd grenrøret? Skikkelig rått med polyforinger på 360!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Han satser på major understeer og går fra 19mm til 27mm fremme med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Fått prøvd grenrøret? Skikkelig rått med polyforinger på 360!!:D Ja, grenrøret er på det.. Men har en liten lekkasje ennå(pga overgang fra 2,5 tl 2") så må få lagd meg 2,5 " eksos på resten Han satser på major understeer og går fra 19mm til 27mm fremme med andre ord? Vet ikke om dette skjer, da bilen er stivet opp foran nå, og er løs i rompa, fremdeles er den ikke akkurat understyrt:) Men ja så mye økning i tykkelse på stabstag er ikke normalt Fikk jeg hjem en ny pakke idag, blir vel litt skruing før jobb imorgen:thumb Justerbare bakdempere: Og links til stabstaget pluss stive 80mm senkefjærer som jeg fikk i samme slengen:m'm: : Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Posh! Mulig jeg har spurt om det før, men stabstaget er ikke hult? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Posh! Mulig jeg har spurt om det før, men stabstaget er ikke hult? Bare begyn å borre for å se det fredric:iconsm ærlig talt så vet jeg ikke, aner heller ikke hvorfor det er så grovt, men det skal visst fungere bra:thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Bare begyn å borre for å se det fredric:iconsm ærlig talt så vet jeg ikke, aner heller ikke hvorfor det er så grovt, men det skal visst fungere bra:thumb :D Etter hva jeg har fått med meg er veldig grove stabstag ofte hule, div. utgaver til E30 & E36 er iaf slik. Vet ikke om Whiteline pleier å være hule. Har noen saftige 13" ispigg som ligger og venter på deg. Byttes snarest i et sett smale 16" 4x100-felger :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Dette er bare så rått nikdev!! Større maskin på gang i vogna snart:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 tidligere matsengel aka "mrA" elr no nå venter på komplett sett til 240en sin:) jeg venter OG på en tilbakemelding på passform. men lagt merke til en del volvoer i diverse garasjen her som har slikt. passformen var ikke noe å si på der. så akkurat likt ut. tror det er et lite problem med å få bakskjermene fine, det var gjengangeren på de to bilene jeg har sett med dette. var også litt "glassfiberlook". så litt antydning til strie på disse. sikkert heimemekk. men samma forma:) da fikk jeg lira av meg masse vissvass:) :volvopower: Må først bare si at dette er norges peneste 360! Men ang glassfiberen nevnt av mitt beskjentskap Sicarlse, sitert ovenfor, vil jeg tro at det eg ganske god passform på diverse deler.. Ser det er en del som bruker de, og det innebærer nok noe sparkling, men i forhold til priser, mot andre, er jo dette konge produkter.. Har selv fangere fra samme mann, og passform er ingenting å si på :) Jeg venter selv på et sett med bakskjermer, framskjermer, panser og koffert, i glassfiber, og Rune Hansen er svært service innstilt virker det som. Fikk raske svar på mail, sett bort fra at han hadde hatt litt pc problemer, men ellers kan jeg ikke si noe annet enn at det bare er å prøve! :) Men stå på med bilen! Tøff liten bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Grunnen til at stabsteget er så grovt er fordi det bruker tidligere 360 og 340 sitt opplegg hvor stabstaget er linka med bærebrua. Mens det som satt på orginalt på min var linka med støtdemperhuset, det som går til bærebrua er kratigere orginalt... Dette er bare så rått nikdev!!Større maskin på gang i vogna snart:D? Må vel degradere den fra bruksbil snart, så jeg får gjort noe med hjertet;) Må først bare si at dette er norges peneste 360! Men ang glassfiberen nevnt av mitt beskjentskap Sicarlse, sitert ovenfor, vil jeg tro at det eg ganske god passform på diverse deler.. Ser det er en del som bruker de, og det innebærer nok noe sparkling, men i forhold til priser, mot andre, er jo dette konge produkter.. Har selv fangere fra samme mann, og passform er ingenting å si på :) Stakkars bilen er jo ikke så strøken lenge begyner å få noen slædde arr;) Har lyst på litt glassfiber deler ja, men det er andre ting som må prioriteres før det Fått på demperne og stabstaget også, ble skikkelig fin å kjøre:) Sånn så forresten speedo kablen ut: :hvaskjera Rart den ikke fungerte eller, hehe Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Forskjell på stabstagene: Do you get my drift..... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg