Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan ble den me di nye bakdemperne? å hvor i all værden finner du alt dette stæsje henn? jeg å vill ha!!! :sick

Hehe, kjøpt det litt fra her å der, men det siste kommer fra Dai på volvo300mania...

 

 

skjer det noe her for tia?

 

vurdert glassfiberdeler noe mer eller? enda lettere bil:) fin passform og:D

 

Vet ikke helt ennå, mye som må ordnes før jeg evntuelt kjøper glassfiberdelene, henta forresten nytt herte til øsa her om dagen;)

 

 

Mye godis du hadde fått til grombilen nå da :) Diffen holder fortsatt? PS, bilen dn skriker etter litt tectyl under :mat

 

Tectyl er for pingler, er volvoståååål detta... Hehe, stakkars bilen lider litt av misbruket mitt...

 

Skrukkerally 08:

n581165003_2263103_1274.jpg

 

n581165003_2263047_3192.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motor skal inn? FT/FK? :spin

 

Nope, ligger en Voc(b23, 405 topp og H kam) motor i garasjen, blir litt attåt på den så fungerer det forhåpentligvis bra;)

 

Mekka sammen en liten PS modd.. :)

 

Ovloven1.jpg

 

Mangler bare takgrind på nå. Det oransje på panseret er en Jägermeister logo. :D

 

Haha, Genialt! Har faktisk sånne gule tåkelys liggende, og jeg har pratet med han som lager glassfiberpanser, kanskje jeg henter meg ett til uka;)

 

Til helga er det eksosanlegget som står for tur, vurderer sterkt å lage utløp på siden:sombrero:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ligger en Voc(b23, 405 topp og H kam) motor i garasjen, blir litt attåt på den så fungerer det forhåpentligvis bra;)

 

Dobble gassere eller noe fancy da? er ikke dette noe lignende rally eller nasjonal motor? Må oppdatere her med bilder og greier når du setter i gang!!:m'm:

 

Edit: Voc står vel kanskje for Volvo orginal cup.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutchen har begynt å slure, så må bytte den, da går det nok inn en litt større motor i samme slengen...

Håper bilen er klar til etter påske, da kan jeg kanskje trene litt på sørlandet:pray

 

305? :) det er no en litt større motor.. :)

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

305? :) det er no en litt større motor.. :)

 

Skulle jag hatt amricaner måtte det jo ha blitt ls1, den nye corvetten har jo tilogmed transaxle(det har forresten den nye Skyline Gt-R også):partyon:

 

 

Med det ett planlagt motorbytte i påsken i baktankene kastet vi det orginale eksosanlegget laaaaaangt vekk:

SUC52842.jpg

 

Og med div rør innkjøpt fra herlige Biltema satte jeg og Kristian(sveisegud) igang:

SUC52848.jpg

 

SUC52872.jpg

 

Bakpotta ble litt vinkla og nesten på midten, men det har jeg hørt er kult :viske:

SUC52874.jpg

 

 

Etter litt testkjøring og justering er det nå helt uten vibrasjoner.. Var forresten ikke mye lyddempende de biltemapottene:sombrero:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår