Nikdev Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 :D Har noen saftige 13" ispigg som ligger og venter på deg. Byttes snarest i et sett smale 16" 4x100-felger :thumb Ikke skaffa 16" ennå? Du må kanskje ha de før neste helg eller? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hvordan ble den me di nye bakdemperne? å hvor i all værden finner du alt dette stæsje henn? jeg å vill ha!!! :sick Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 skjer det noe her for tia? vurdert glassfiberdeler noe mer eller? enda lettere bil:) fin passform og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Mye godis du hadde fått til grombilen nå da :) Diffen holder fortsatt? PS, bilen dn skriker etter litt tectyl under :mat Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hvordan ble den me di nye bakdemperne? å hvor i all værden finner du alt dette stæsje henn? jeg å vill ha!!! :sick Hehe, kjøpt det litt fra her å der, men det siste kommer fra Dai på volvo300mania... skjer det noe her for tia? vurdert glassfiberdeler noe mer eller? enda lettere bil:) fin passform og:D Vet ikke helt ennå, mye som må ordnes før jeg evntuelt kjøper glassfiberdelene, henta forresten nytt herte til øsa her om dagen;) Mye godis du hadde fått til grombilen nå da :) Diffen holder fortsatt? PS, bilen dn skriker etter litt tectyl under :mat Tectyl er for pingler, er volvoståååål detta... Hehe, stakkars bilen lider litt av misbruket mitt... Skrukkerally 08: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Denne bilen hadde blit enda fetere med mattsvart panser og takgrinder på! :D Kommer du på driftetreninga i Kristiansand til søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Kommer du på driftetreninga i Kristiansand til søndag? Clutchen har begynt å slure, så må bytte den, da går det nok inn en litt større motor i samme slengen... Håper bilen er klar til etter påske, da kan jeg kanskje trene litt på sørlandet:pray Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hva slags motor skal inn? FT/FK? :spin Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Clutchen har begynt å slure, så må bytte den, da går det nok inn en litt større motor i samme slengen... Håper bilen er klar til etter påske, da kan jeg kanskje trene litt på sørlandet:pray Bøst, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Mekka sammen en liten PS modd.. :) Mangler bare takgrind på nå. Det oransje på panseret er en Jägermeister logo. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hva slags motor skal inn? FT/FK? :spin Nope, ligger en Voc(b23, 405 topp og H kam) motor i garasjen, blir litt attåt på den så fungerer det forhåpentligvis bra;) Mekka sammen en liten PS modd.. :) Mangler bare takgrind på nå. Det oransje på panseret er en Jägermeister logo. :D Haha, Genialt! Har faktisk sånne gule tåkelys liggende, og jeg har pratet med han som lager glassfiberpanser, kanskje jeg henter meg ett til uka;) Til helga er det eksosanlegget som står for tur, vurderer sterkt å lage utløp på siden:sombrero: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Nope, ligger en Voc(b23, 405 topp og H kam) motor i garasjen, blir litt attåt på den så fungerer det forhåpentligvis bra;) Dobble gassere eller noe fancy da? er ikke dette noe lignende rally eller nasjonal motor? Må oppdatere her med bilder og greier når du setter i gang!!:m'm: Edit: Voc står vel kanskje for Volvo orginal cup.. hehe.. Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Clutchen har begynt å slure, så må bytte den, da går det nok inn en litt større motor i samme slengen... Håper bilen er klar til etter påske, da kan jeg kanskje trene litt på sørlandet:pray 305? :) det er no en litt større motor.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 305? :) det er no en litt større motor.. :) Skulle jag hatt amricaner måtte det jo ha blitt ls1, den nye corvetten har jo tilogmed transaxle(det har forresten den nye Skyline Gt-R også):partyon: Med det ett planlagt motorbytte i påsken i baktankene kastet vi det orginale eksosanlegget laaaaaangt vekk: Og med div rør innkjøpt fra herlige Biltema satte jeg og Kristian(sveisegud) igang: Bakpotta ble litt vinkla og nesten på midten, men det har jeg hørt er kult :viske: Etter litt testkjøring og justering er det nå helt uten vibrasjoner.. Var forresten ikke mye lyddempende de biltemapottene:sombrero: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Ser bra ut :) Fått hentet deg panser? Får mitt i neste uke tror jeg :) Var bra passform på kofferten jeg, så kan ikke være alt for gale med panseret heller :) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg