Nikdev Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Fått hentet deg panser? Får mitt i neste uke tror jeg :) Var bra passform på kofferten jeg, så kan ikke være alt for gale med panseret heller :) Dukka opp noen store greier i posten ja: Men lurer på om jeg må stive det opp litt? Er ikke mye stivt.. Ellers så har det gått i litt vedlikehold den siste tida, som bytte av denne herpa bremsesylinderen: Og jeg hadde drept gummien rundt ett av styreleddene/endeledd nytt er på der også: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Blir tøft det her. :) Mye sparer du på gf panser da? Biltema pottene er dårlige ja. Har 2 stk dempere på min, bråker for mye. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Så bilen din på Biltema i sarp i går ja.. Var borte å titta litt.. Hehe. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Blir tøft det her. :) Mye sparer du på gf panser da? Biltema pottene er dårlige ja. Har 2 stk dempere på min, bråker for mye. Vet ikke jeg, var vel mest for morroskyld jeg kjøpte det panseret:???: Men sparer jo nok en hel del kg, alle monner drar.. Så bilen din på Biltema i sarp i går ja.. Var borte å titta litt.. Hehe. Biltema er konge! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 har forresten fått brukt mere tid på øsa.. Satte på "Gal Ire" fjærene mine her om dagen.. Kappa læsjefjørs vs galematias: Lav nok nå? Ellers har jeg begynt å pusle litt med nye motoren: På stativet:) Ny Cluth har jeg skaffa meg: Hva skal på her da tru;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Fete felger! Var inne på Welcome to 18 Racing og så etter felger til min corsa. Hva er inpress på engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 her blir det webere for alle penga, men er det misab innsug? hva slags størrelse på gasserne? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Fete felger!Var inne på Welcome to 18 Racing og så etter felger til min corsa. Hva er inpress på engelsk? OFFSET er inpress på engelsk, du må vel ha rundt 30 på corsa\fwd... her blir det webere for alle penga, men er det misab innsug? hva slags størrelse på gasserne? Husker ikke hva innsuget heter, ikke misab. Kjøpt fra USA Er 45 kunne kanskje gått ett hakk større, men men: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Motoren lakka: Kasta bort vifta har jeg, og fått på en swift vifte: Også har jeg brukt opp dekk og clutch på Rudskogen igår, Kjempegøy! Er forresten heller ikke bruksbil lengre, idag gikk anlegget ut av bilen:hide Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Dette blir tøft! Må ha meg en 360/340 en gang:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 så deg på banen. så jo ut til å funke fint den.. gikk bra gjorde den å. fin bil den der ja ett jeg tok av bilen. ikke noe spennende akkuratt men Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Takker:) Må ha 42-45 tror jeg. Døds rå bilder! Det er når man ser sånne man spør seg hvorfor i all verden man fant opp framhjulstrekk!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Takker:) Må ha 42-45 tror jeg.Døds rå bilder! Det er når man ser sånne man spør seg hvorfor i all verden man fant opp framhjulstrekk!hehe Skal du ha hjulene midt under bilen...? alacocaina ET04 som det er på de Rota hjula er bare knall det ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Nei men de kan ikke bygge noe særlig utover bak. Bakskjermen går over bakhjula når den er senka og jeg får på større felger og dekk! Hjula skal helst kunne rulle og;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Motoren lakka: er rød prikkete den silvian i bakgrunnen nå eller ? :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg