Nikdev Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 er rød prikkete den silvian i bakgrunnen nå eller ? :op: Hehe, da hadde marius blitt fornøyd tenker jeg:bambam: Neida, lakka motoren utenfor garasjen, lettvindt med motorbukken! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 He he kan tenke meg han hadde blitt en smule hissig ja, vogna di har fått et bra stuk nå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Sier litt om hvor kul Volvoen har blitt når den skiller seg såpass mye ut blant de andre slæddebrakkene. Er jo den folk går rundt og tar bilde av på treff, tydeligvis ;) Bilen som skulle være en bruksbil, og ikke være sporty. God dag mann økseskaft.. :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 har lest i mellom 15sider nå, tok sin tid :p Akkurat kjøpt meg 360 4dørs. Fått sota litt ruter og satt på 9x16" borbet A felger, blei meget pent på en bil jeg synes er rimelig stygg :p mulig du kan hjelpe meg litt å skaffe noe grom deler til denne bilen? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 har lest i mellom 15sider nå, tok sin tid :p Akkurat kjøpt meg 360 4dørs. Fått sota litt ruter og satt på 9x16" borbet A felger, blei meget pent på en bil jeg synes er rimelig stygg :p mulig du kan hjelpe meg litt å skaffe noe grom deler til denne bilen? Tøft! Men senk må du ha:) Om du ikke bryr deg så mye om det er forspenning på fjærene ville jeg handlet inn Dai`s 80mm senkefjærer, egentlig så ville jeg handlet alt fra han. Billig å greit, se her: Volvo 300 Mania :: View topic - Performance parts cat Skjedd mye med øsa i det siste, skal se om jeg får litt tid til å oppdatere en dag:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Tøft! Men senk må du ha:) Om du ikke bryr deg så mye om det er forspenning på fjærene ville jeg handlet inn Dai`s 80mm senkefjærer, egentlig så ville jeg handlet alt fra han. Billig å greit, se her: Volvo 300 Mania :: View topic - Performance parts cat Skjedd mye med øsa i det siste, skal se om jeg får litt tid til å oppdatere en dag:) Er ikke mye jeg får senka for det subber både forran og bak med 9"x16". men foringer, stag og hviteblink er ejg int i hvor man får tak i :P du må få slengt ut litt mere bilder osv av bilen da ;) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Du gjør faktisk en 360 adskillig mer tiltrekkende, jeg må nesten ha meg en sånn! Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Update snart?:m'm: Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Update snart?:m'm: Sånn som som dette;) Ja bilen går! Ikke justert ennå da men Litt mindre dekk på hjula og glassfiber panseret er lakka dog uten låser her: Skikklig gøy nå :) Skulle egentlig kjøre på våler søndag, men fikk ikke justert den og noen av målerne fungerte ikke... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 åh, drit gromt. specs på motor ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 åh, drit gromt. specs på motor ? B23e, med portet 405 topp,H kam og dobble 45! Går bra! Var på gardemoen banen og testet på fredag, drepte diffen da jeg la inn tredje :deng Men har en ferdig sveisa diff til liggende, så den skal inn fort som fy! Lagd ferdig festene til panseret, ble sånn: Og jeg har fått på lavere dekk på feeelgsa Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Henger panseret etter de orginale hengslene også? Men få ut flere bilder av bilen! Artig å se på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Rått prosjekt.. Leste gjennom alle 15 sidene nå.. Hvordan gjorde du det med gassoverføring til de to doble? Har to slike liggende, jeg vurderte å sette i min 240.. så bilder av gassoverføringa hadde vært knall.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 før du skrur ut diffen, skru av akslingane og sjå om det er nåken av dei som går inn i sjølve diffen så e knekt. har vore ute for at dei knekke, skjelden diffen ryke m det som er i din diff viss du kjøre på den eg ga deg. driver den på ett hjul eller er det heilt kveld? Bilen din ser bra ut nå! ska begynna m ein prosjektbil når lønningane begynne å rulla inn;) Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 før du skrur ut diffen, skru av akslingane og sjå om det er nåken av dei som går inn i sjølve diffen så e knekt. har vore ute for at dei knekke, skjelden diffen ryke m det som er i din diff viss du kjøre på den eg ga deg. driver den på ett hjul eller er det heilt kveld? Bilen din ser bra ut nå! ska begynna m ein prosjektbil når lønningane begynne å rulla inn;) Skal gjøre det jeg! Hører det rasler inne i diffen.. Kunne kjøre hjem da den fremdeles drev på ett hjul Hehe, du er ferdig på skolen ja, digg det tenker jeg! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg