Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

Rått prosjekt.. Leste gjennom alle 15 sidene nå..

Hvordan gjorde du det med gassoverføring til de to doble? Har to slike liggende, jeg vurderte å sette i min 240.. så bilder av gassoverføringa hadde vært knall.. :)

Tok gass waieren underifra og opp.. Virker å fungere greit

Kan ta bilde etterpå, skal få skrudd litt idag:ratatatat

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan festet du wieren da? Før gasserene altså.. Knips bilde ja.. Lettere å forstå.. :p

Har tatt bilde men kameraet glemte jeg visst når jeg nå hadde tenkt å laste de opp.... Skal få gjort det snart;)

Rått :) fått bytta motor nå! hmm, må gå ganske bra denne nå? mye effekt er det i en slik b23 suge trim motor?

Bråker mer enn det går akkurat nå, må få justert det skikkelig. Når jeg har gjort det, hmm ett sted mellom 160 til 180 bråkete hestekrefter;)

Men, Ja den går bra, skikkelig artig å kjøre!

fant du ut kva som røyk i bakakslinga?

Diffen din det! Så helt hel å fin ut når jeg tok den ut, men satt i den andre og nå låsern på begge hjula igjen

Er litt sprekker i det kjemiske, tålte ikke all julingen;)

Er forresten klart til kjøring på gardemoen på lørdag:)

Har måtte skru endel på bilen, skal se om jeg ikke får lagt ut litt bilder snart!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det kjøring i morra? hvem er det som har banen i morra da ? når starter det å når er det ferdig ? faen at jeg skal jobbe i morra :(

Powerdrift, runde 2! Kjøring fra tolv ellerno men er skikkelig opplegg og twin drifting fra rundt 3!:)

Må jo få med seg det

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 16 plass gitt, fornøyd med det!:)

Men jeg må få justert gasser`ne, suger falskluft som fy og rimelig usynkroniserte, ellers så må jeg få meg oljekjøler og finne ut av hvorfor bilen blir så varm med panseret på, muligens borre noen hull i det

Litt pics:

Powerdrift_at_Gardermoen_4_by_Stoel.jpg

Drifting_at_Gardemoen213copy.png

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sleit litt med kjøling på gardermoen så måtte kjøre uten panser for å holde tempen nede:

Powerdrift_R2_2008_869_sized.jpg

Så kjøpte en sånn en:

SL733634.jpg

Og jeg har fått tak i en ny radiator så nå håper jeg det ordner seg:)

Ellers så har fått i brannslukningsapparat:

SL733533.jpg

Valsa litt:

SL733640.jpg

For å få plass til disse:

SL733641.jpg

Hihi:

SL733637.jpg

Blir kanskje bra med litt sparkel:

SL733643.jpg

Team HS

Lenke til kommentar