volvo140lover Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hp? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Er ikke mye som skal til føre de legger ut i en nydelig sladd, nei..:thumb Kompisen min dro 360'n sin med sladd gjennom rundkjøringa ved statoil i ski i fjor vinter. Fin bil å sladde med når det var glatt. Men så kom det en som ikke klarte å stoppe inn i rundkjøringa, så han sladda 360'n inn i den andre bilen med baken først så det bare var å ta den med til høggern etterpå. -Volvo for life Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 espen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Må vell spørre om hvem som solgte filter flyttern også :P Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Må vell spørre om hvem som solgte filter flyttern også :P Hehe, var fra ebay det også. Ikke fra en butikk. Har vist seg at gjengene var litt forskjellige, så det må ordnes. Mulig jeg bestiller ett sett til med riktige gjenger.... Akkruat nå har jeg bare kobla bort hele skiten Går fint å kjøre bilen selv uten kjøler. Kjørte mye og hardt på trening søndag. Bilen fungerte "perfekt" som alltid, sett bort ifra at demperne foran er helt gåene og litt annet småfix som jeg gleder meg til å få ordnet til neste sesong Morro når jeg fik det til, manji på sletta i 3`a gir er gøy:driving Panseret litt på avveie:volvsmile Begyner å bli på tide med en liten polering... Forresten fått tilbake felgene fra lakk, håper det blir pent på bilen:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 hp? Kanskje 150, kanskje mer.. Ingen ting er optimalt, men satser på å bygge opp igjen motoren til neste sesong. Så får vi se hvor mange gamp lommeboka tillater Men de hestene jeg har nå holder til mye morro:) 0-100 på ca 8sek Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 var det rare gjenger på oljefilter relocatoren? Hehe, fettern min sleit endel med et sett han kjøpte han også, gjengene var visstnok til noe gass greier, fikk ordna det til slutt med en tur på G/H fittings ved lille paris;) Fikk klar beskjed av mannen bak disken om å sende folka som solgte det; "En pakke med kondomer så vi slipper fler sånne" Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__740 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Imponert over bilen din, ikkje mange som driv med 300 serien.... får jo lyst på 360 når enn ser slikt. kva antall hk du siktar på mtp motor ? Skal ikkje ha på ogrinal-frontleppa framme då, eller skal du spare vekt over allt? :) kunne vore stilig på denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Fikk klar beskjed av mannen bak disken om å sende folka som solgte det; "En pakke med kondomer så vi slipper fler sånne" Haha :D Nikko: Gleder meg til å se denne med "Rally-Puser" på! :D Du kjører ordentlig fælt med den, skal bli gøy hvis du får kjørt flere løp med den til året. BTW, Bjerke henter Cressida til uka, schmick schmack 100mm drop og 10.5"s. 240SXen min kommer om et par uker, den får samme treatment. Photoshoot coming up? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 var det rare gjenger på oljefilter relocatoren? Hehe, fettern min sleit endel med et sett han kjøpte han også, gjengene var visstnok til noe gass greier, fikk ordna det til slutt med en tur på G/H fittings ved lille paris;) Fikk klar beskjed av mannen bak disken om å sende folka som solgte det; "En pakke med kondomer så vi slipper fler sånne" Er nok noe amerikanske greier.. Hvis du har lagt merke til en viss stripe av olje ved bussholdeplassen og opp mot kirka på siggerud så har du synderen her.. Dritern falt av og tømte bilen for olje:ratatatat Imponert over bilen din, ikkje mange som driv med 300 serien.... får jo lyst på 360 når enn ser slikt.kva antall hk du siktar på mtp motor ? Skal ikkje ha på ogrinal-frontleppa framme då, eller skal du spare vekt over allt? :) kunne vore stilig på denne bilen.. Takk! Håper noe litt nærmere eller over 200 Frontleppe ja, da må jeg nok bytte blekket foran der, for det har fått seg litt juling. Men hvis jeg får tak i en sånn leppe så setter jeg den gjerne på, men jeg har ennå ikke klart å finne noen Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Haha :D Nikko: Gleder meg til å se denne med "Rally-Puser" på! :D Du kjører ordentlig fælt med den, skal bli gøy hvis du får kjørt flere løp med den til året. Blir mere neste sesong ja:) Jo ble bra med pusene: Fått dem sandblåst og pulverlakkert av Opems i Ås BTW, Bjerke henter Cressida til uka, schmick schmack 100mm drop og 10.5"s. 240SXen min kommer om et par uker, den får samme treatment. Photoshoot coming up? :) Haha genialt, Cressiden høres vill ut! Gamle til Sørlie eller? Photoshoot is a date må ha Pamparius denne gangen også;) Bilen er på sjøen? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Så ikke værst ut det nikolai, er de flinke ute i ås der har funnet noen sett med felger, me vil gjerne ha en mer individuell farge for å si det sånn;) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Fiin Fiin bil du har:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Steikje bra! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Heftig bli,drit grom. Synes den var fet uten dette racing stuket også, bare lav med grom felger liksom. Jeg vurdere sterkt og kjøpe 360 selv, og ha som bruksbil\vinterbil, når jeg setter in 760in for vinteren. En kompis av meg hadde en 360 i fjord vinter, men han slet veldig med å sladde med den, er det så vanskelig som han skal ha det til? Greit den er kort men skulle tro det funker bra med tanke på girkassen bak osv. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg