Nikdev Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 tøff bil du har... begynte å få det bra til på slutten på gardemoen da:D Morro å se volvo på banen sammen med alt det japanske..hehe Takk, fikk fiksa clutchen så ble alt litt greiere;) Vi har begynt med buret nå, bru trix fix står for svesinga! Strippa bilen igjen En av boxene som hovedbøyla står på: Vi har holdt på med det hele denne helga, ser slik ut nå: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ferdig box; Marius super weld inc: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Bru Trix Fix ja, burde ha stickers dere... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hehe, marius er ferdig med sveisingen! Knall:) har lagd bakre stabstag: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Tøft;D Når regner du med og være 100% ferdi med bilen? Eller skjer det noen gang?:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Tøft;DNår regner du med og være 100% ferdi med bilen? Eller skjer det noen gang?:P vet ikke jeg, nå jobber vi for å få bilen klar til neste sesong, vet ikke om bilen noen gang blir "ferdig" Har ikke hatt kameraet i helga så desverre ingen bilder av buret som har fått farge;) Men fant ett par bildet av stolfestet på sjaførsia Ble sittende lengre bak og mye lavere Også fått hjem noen Irsk spec camberplater Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Dette blir rått nikki!!! stå på! gleder meg til å se deg herje den dritten i filler nesteår! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Ser jo fryktelig bra ut detta. Men hvor var det du fant de camberplatene? De ser mye penere ut en stort sett alt jeg har sett av slikt før til 340/360. Begynner å få litt lyst på slik bil selv nå jeg.. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ser j*avla bra ut dette, Synes jeg så en A8 på første side? Sønn av Gunnar? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Det blir ny motor til neste sesong asså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ser j*avla bra ut dette, Synes jeg så en A8 på første side? Sønn av Gunnar? Stemmer bra det:) Det blir ny motor til neste sesong asså? Ja enten en ny fedigtrimma, eller trimme den jeg har. Men den motoren og weberne ligger ute til salgs på forumet;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ser jo fryktelig bra ut detta. Men hvor var det du fant de camberplatene? De ser mye penere ut en stort sett alt jeg har sett av slikt før til 340/360. Begynner å få litt lyst på slik bil selv nå jeg.. Fikk tilslutt lurt de ut av han Dai på v3m, han brukte hele sommeren på å få de lagd.. Men er ikke s13 plater en god greie? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Takk:) Har fått hjem go` stanga Og fått lakka buret: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Inspirasjon! :D Bare tulla såklart, min det der. vinterbil! ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 haha.. vi vraka en 360 i helga i hadelands åsen... DRITT! eneste kule volvoen jeg noen gang har kjørt så hardt og så fort sideveis så klarer eiern å skrote den i grøftekant;) Trenger du deler?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg