Ghost. Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 dette er DEN eneste fine "klasiske" volvoen noen sinne Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Hehe.. FIN er den overhodet ikke! men når det gjelder svingradius kontra vekt fordeling er den helt rå! Har aldri piska en bil så hardt på åpne skogsveier som med denne i real hastighet! Føler meg trykk på måten bilen oppfører seg på og da er det bare klampen i bånn;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Inspirasjon! :D Bare tulla såklart, min det der. vinterbil! ;) Hehe, men hva skjer her? Eksoen opp og ut på siden? haha.. vi vraka en 360 i helga i hadelands åsen... DRITT! eneste kule volvoen jeg noen gang har kjørt så hardt og så fort sideveis så klarer eiern å skrote den i grøftekant;) Trenger du deler?! Hehe, endlig har`n sett lyset;) Skal love deg at jeg storkoser meg i bruksøsa om dagen Deler har for mye av allerde, men du har ikke choke kabelen? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Fikk hjem demperne idag, etter at de har vært hos Intrax for litt ombygging. De sa de ikke lagde justering på front beina, jeg vet ikke hvorfor, men har iallefall fått en skikklig kraftig og kort demper(40mm) Jeg lurer på å sette på gjengestag selv, så er det litt rom for justering, skal først prøve de på bilen Bakre demperne er nice: Blir nok litt understell skruing i helga:volvsmile Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 joda niki.. eneste forskjellen er at jeg kjører fortere på snø enn du kjører på tørrasfalt med denne dritten;!) bånner 4 giret hahah! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 er det noe update her snart el? gromt prosjekt! bare og stå på! Godt nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 hahaha styggeste mener du ? Tøffe ting er ofte stygge som grus... :volvsmile Men du foretrekker kanskje en søt bil? Nissan Figaro? Styggeste volvo? 480! Menneh, Nikdev. Du må filme litt når du har fått på de pene blanke delene dine. Litt sideways action skader ikke! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja skal prøve å få filma litt:) Joda skjer litt her også, har fått hjem den nye hjertet: Sånn ble høyden på bilen med de nye beina foran(dønn stiv forresten..) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Blir konge det her da. :) Blir jo ikke så langt unna kadetten med tanke på størrelse og vekt. Blir morro. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 fytti så grise rått:D du ga meg mye inspirasjon nå! og det står mye respekt i at du legger så mye grom deler i en volvo 360!:D digger bilen din! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 fy faen så rå volvo. nesten lyst å kjøpe meg en selv å fikse noe alla din:) Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 tøff bil;) driver å skal ordne 360n min for drifting jeg også, blir en b230ft motor på 250-300hk, sveisa sperre (så lenge kasse og aksler holder) bur og stoler også da... men jeg lurer på om det fins noe smart løsning på noen form for kraftigere bremser til disse bilene?? er ikke heeelt i rute med nesten 300hk og de org bremsene.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 tøff bil;)men jeg lurer på om det fins noe smart løsning på noen form for kraftigere bremser til disse bilene?? Titt her:340R Braketter etc lages for salg. Send meg pm for info. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 tarox har skiver og klosser til 360. vet ikke om de er noe mye bedre da.. Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 skjer det noe mer med bilen? gleder meg til å se den klar for sesongen:) Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg