Næssen Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Bilder av de nye felga eller? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Har ikke oplevd at d rister når jeg går sidelengs nei. Men begge 360ene mine har brukt å hoppe med bakhjule når jeg står i ro og spøler. har du oplevd dette? eventuel løsning? har du bygd coiloversa bak selv å eller? Mvh Stian Axle tramp som det kalles ja... Nye foringer er nok en god ide, i første omgang! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ahha! d beøver ikke være så dumt nei, har hørt med pedersensracing om d finnes poly\superflax til 360 Stian Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 haha du er sjef på kjøringa da :P Så du ikke Onkel blå ? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 haha du er sjef på kjøringa da :P Så du ikke Onkel blå ? Ikke før jeg skulle den veien, følte meg skikkelig klokbabyhmm? Men de så tydeligvis ikke meg:wonder: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Ahha! d beøver ikke være så dumt nei, har hørt med pedersensracing om d finnes poly\superflax til 360 Stian Tror ikke du får tak i... Jeg har prøvd Fikk meg kamera idag så nå skal jeg prøve å få tatt litt bilder:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bilder av felga da:)? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Endelig fått meg kamera igjen:) Sånnn ser det ut nå: Hadde jeg fått gnist på pluggene hadde alt vært fryd å gammen... Belter har jeg handlet inn: Forstilling: Hjul ja det her jeg også handlet, ett sett med 8x13" Allycats til: Og ett sett med noen 8x13" 3 delte Graku felger, men disse trenger litt jobb for å bli strøkne, kan knipse litt når de er blitt det;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ser bra ut:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 HOI!. pm om du skal kvitte deg med bakgårds-kattene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 (endret) S13 coiloversene mine er fubar, så fikk tak i noen helt nye borsett fra at de var med på brannen hos Japan Auto.. Men med litt "puss og suss" ble de fine igjen Er stivhetsjustering på demperen på disse og det er knall Tok med ett ekstra sett til en kompis som jeg ga litt Tlc:thumb Endret Juni 8, 2009 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ta masse bilder mens du bygger coiloversa da :D meget intresangt å se hva du holder på med. keep it up:D Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ta masse bilder mens du bygger coiloversa da :D meget intresangt å se hva du holder på med. keep it up:D Gelmte kameraet på sødag(da vi bygde om) men skal få knipsa noen bilder av hvordan det ble:thumb men kan snike med ett bilde av det innkorta styrestaget vi gjorde i samma slengen så jeg får mer sving\lock og kan ligge breiere Fikk forresten startet bilen idag:):):):) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Kortet du mye da? Hvordan går det foresten å kjøre med sveisaaperre? noe som har begynt å gji etter (lager, stikkakslinger osv)? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Grattis med start av bilen:) legg ut film av suge lyden da,hehe:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg