Nikdev Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kortet du mye da? Hvordan går det foresten å kjøre med sveisaaperre? noe som har begynt å gji etter (lager, stikkakslinger osv)? 2cm ca.. Utgjorde mye på utslaget! Sveisa sperre er greit å kjøre med det, gøy på 360 men det sliter bra på cluchen og den er passe kjip å bytte(ut med motor eller kasse ned bak) Jeg har ikke sveisa på bruksbilen Det nye oppsettet foran: Skal frese opp spindlene så jeg har mulighet til å senke bilen mer;) justering av tenning Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Syns du kan fullføre "cleaningen" av siden på bilen iallefall :D Du har ikke noen filmer da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Syns du kan fullføre "cleaningen" av siden på bilen iallefall :D Du har ikke noen filmer da?:) Har faktisk tatt bort litt mer idag... men det er nedprioritert. skal kjøre løp imorgen, akkurat kommet inn nå etter 16timer i garsjen og en fortreffelig test tur:cab Tidenes eksos laget av christian aka superman! Imorgen og Søndag er det powerdrift løp på gardermoen og der skal jeg kjøre Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Liker hjula dinne.. Hvor mye går ett sett sånne for om dagen? Og hvordan dim får man de? breiere enn 8" ? Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ser meget bra ut me de nye coiloversa:D Har nylig byttet clutch på min egen 360, hadde jeg ikke hat løftebukk hadde jeg sikkert kaste hele bilen:P Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Ble vell stift nokk d dær:) hvordan blen å kjøre? Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 tøffe bilder :) ser ut som den flytter vekta fint. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 hjulløft og greier, gromt azz, detta som er gøy å se på bane vettu, ikke alle de japse bilene hele tiden:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Var fint vær idag, så tenkte vi kunne få gjort noe med høyden og få lengre dempningsvei, så igår skaffet jeg ett par 6,5" 7cm rørstumper.. Idag dro jeg til Christian for å smi litt................ Så lagde vi topper: Christain dro fram sveisetryllekunstne sine: no turning back: Så smelta vi de nye toppene sammen med volvoen Og ente opp med denne høyden og laaaang fjæringsvei :D Veldig fornøyde testa vi bilen litt og jeg kunne kjøre hjem igjen :wink: Jeg kan fremdeles justere den masse ned, men nå var traversen 4cm fra bakken og det får holde;) fint lite tirsdagsprosjekt............Imorgen skal jeg smelle på litt lakk på de nye toppene Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Nå kan du jo glede deg til Eu-godkjenningen :D Men gøy bil er det blitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 tøft! artig å se at noen bygger årntlig forstilling :) Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jeg skal begyne på høyskole igjen så har bestemt meg for å selge Bilen! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/233361-s-volvo-360-lopsbil-skilt.html#post2581345 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jeg skal begyne på høyskole igjen så har bestemt meg for å selge Bilen! http://www.bilforumet.no/biler-salgs/233361-s-volvo-360-lopsbil-skilt.html#post2581345 Ikke selg denna fine bilen a, bare hvis du selger den til meg, for jeg vil virkelig ha den, men jeg har nok ikke penger, så du kanke selge den! Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 (endret) Ikke selg denna fine bilen a, bare hvis du selger den til meg, for jeg vil virkelig ha den, men jeg har nok ikke penger, så du kanke selge den! jeg har skaffet tørr og gratis garsje jeg kan jobbe i så den blir ikke solgt! :) Endret September 27, 2009 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg