Nikdev Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Får gratulere med ny bil og nye felger. Så porsha var til salgs. hvordan fungerer motor på den nå når du har bytta den ?? Takk, Porscha fungerer bra den nå, hadde det ikke vært for at jeg skal begyne å studere igjen, hadde jeg ikke solgt den.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Da er hjula kommet på :sombrero: Må bare få bilen nærmere bakken nå... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det så jo nesten bare dumt ut.. :s Nærmere bakken så!!! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 HAHA :D RÅTT :D!!!!! Kappe fjærer! (vanlig volvo stil) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Det så jo nesten bare dumt ut.. :s Nærmere bakken så!!! Jeg syns faktisk det ser helt villt ut, men den er 10cm for høy nå HAHA :D RÅTT :D!!!!! Kappe fjærer! (vanlig volvo stil) Hehe Takk, om jeg ikke får tak i senkefjærer snart så må jeg kanskje dra fram bosh`en...... Men klosser kommer på så snart jeg får tak i fjærer, det blir iallefall 40mm senk nå, så får jeg droppe den skikkelig til våren (Coilovers og smidde bladfjærer + valsing..) Husker noen hvem som førte senkefjærer til 360 i norge?? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 10? Prøv 20! :P Skal du senke mye forran må du modde bærearmene!! Coilovers får du i England, SPAX SSX mener jeg de het. Eiker, EyeCandyRacing og BS Bildeler.no er de jeg kommer på i farta som har senkesett. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Eiker, EyeCandyRacing og BS Bildeler.no er de jeg kommer på i farta som har senkesett. Tusen Takk! Meg og ha|||on: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg så deg i ski for noen dager siden, felga ble bra på gammle volvoen !;) Kjempe flott Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg så deg i ski for noen dager siden, felga ble bra på gammle volvoen !;) Kjempe flott Takk! må bare få bilen lavere nå, men det er så sinnsykt lang bestillingstid på senkesettene.. Men jeg vet om en som kan fikse 80mm senkefjærer til meg men han får jeg ikke tak i....:wonder: Har sett omegaen din også, ble pent! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Sinnsyke felger.. så små tøft ut på volvoen.. passe strekk på dekkene egentlig:D ikke for mye/lite.. Hva ga du for dekkene? la du på selv? hva koster det å få lagt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hva ga du for dekkene? la du på selv? hva koster det å få lagt på? Takker, dekka gav jeg vel 2700 for (Dekkonline.com) Kosta litt å få lagt på, avbalansering, muttere og låsemuttere, men så ble det også veldig bra (Kosta opp imot 1000 for det...) Forresten har fått kontakt med en irsk fyr som selger 80mm senkefjærer, så til sommern blir det laaavt! Er 220lbs (spring rate) for stivt? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Nå blir det straks vinterhjul.... Gleder meg, snø = Masse morro! Kjedelig intreør: Men det funker og det er komfy, men ikkeno mer... Aktiv bass i bagasjen: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Forresten har fått kontakt med en irsk fyr som selger 80mm senkefjærer, så til sommern blir det laaavt! Da blir det "irsk stil", da! :thumb Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Da blir det "irsk stil", da! :thumb høhø Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Tøft!! Bare senk som sagt nå så ;) Bra det ikke bare er jeg som kjører med 195\55 profil og strekk på 8x13 :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg