Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe fin den!

PB140006.jpg

 

Syns det blir faktisk litt lite med 175\50 - 13 dekk som Sam har på sin. Han burde ha fått senka bilen ennå litt til, det vil jo ikke jeg trenge for jeg har litt høyere profil på dekkene mine ;)

 

Han har samme fjærene som jeg skal ha forresten, 80mm (The irish way)

 

 

 

 

Skjer lite med volvoen om dagen, fungerer gull som vinterbil. Grunnen til at det skjer lite er fordi jeg skal på en 5mnd jorda rundt reise nå i februar:m'm:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette var en fet bil jeg!

 

Fikk lyst til å kjøpe en sånnen selv til førstebil nå jeg:D

Med dassrull felger selvfølgelig!

 

DO IT!

 

 

Her er litt mer inspirasjon:

 

http://www.bilforumet.no/topic/139730-volvo-300-inspirasjonstråd/?do=findComment&comment=1555569

 

 

Skjer lite med volvo`en, men denne henger nå i speilet:

SUC50457.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Nå har jeg kommet hjem fra 5mnd i utlandet... Så har fått begynt og gjort ting på volvoen igjen..

 

Hentet lesjeførs fjærer forrigie uke.. Skulle hjem og skifte da jeg får en telefon fra en kompis som hadde henta den nye kjerra på kaia i drammen. Han kjørte fra kaia til bensinstasjonen og fyllte bensin, etter det ville den ikke starte.. Dro ned der med den skitne Volvoen:

SUC52338.jpg

 

SUC52343.jpg

 

Måtte taue hjem. Sleit litt opp bakkene til liertoppen :roll:

SUC523492.jpg

 

 

Begynte å bli seint men med godt mot tenkte jeg bare å sette på fjærene hos kompisen min..

 

SUC52350.jpg

 

Gikk som det måtte gå, bilen ble ikke ferdig den kvelden og jeg måtte ta sykkelen fatt neste dag for å skru det sammen igjen...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste dag fikk vi senket den..

 

Brukte lesjeførs bakfjærer til 240:

SUC52351.jpg

Ble noe "justert"

 

Har noen helt nye og tuv godkjente lesjeførs framfjerder til 240 som selges..

 

Fjæra på bilen:

SUC52355.jpg

 

Men jeg trenger Koni\R-Sport dempere foran, må ha den litt stivere, er fremdeles litt "blaut". Trener også stivere demper bak, jeg får se hva jeg finner..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Mer Ned! :D

 

 

Ja jeg vet! Venter på svar fra svergie ang. noen Lip dempere. Får jeg kjøpt de, blir det mer ned ja:partyon:

 

Fått handlet litt annet i det siste:

Senkeklosser, 2" = 51mm senk:

SUC52395.jpg

Klossen:

SUC52399.jpg

 

Også dro jeg til Gjøvik og hentet en stol:

SUC52392.jpg

 

Sitter som støpt i stolen, gleder meg til sette den inn!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår