Mad_Maxx Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Bildebump ;) http://retrorides.proboards86.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1163792299 Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hehe fin den! Syns det blir faktisk litt lite med 175\50 - 13 dekk som Sam har på sin. Han burde ha fått senka bilen ennå litt til, det vil jo ikke jeg trenge for jeg har litt høyere profil på dekkene mine ;) Han har samme fjærene som jeg skal ha forresten, 80mm (The irish way) Skjer lite med volvoen om dagen, fungerer gull som vinterbil. Grunnen til at det skjer lite er fordi jeg skal på en 5mnd jorda rundt reise nå i februar:m'm: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvor får du disse 80mm fjærene? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hvor får du disse 80mm fjærene? Fra en irsk fyr som heter Dai, han kaller seg classicswede på http://www.volvo300mania.com/forum-uk/ Her er en tråd om Sam sin bil: http://www.volvo300mania.com/forum-uk/viewtopic.php?t=3972 340: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Syns dette var en fet bil jeg! Fikk lyst til å kjøpe en sånnen selv til førstebil nå jeg:D Med dassrull felger selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pålvo Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 tøft:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Syns dette var en fet bil jeg! Fikk lyst til å kjøpe en sånnen selv til førstebil nå jeg:D Med dassrull felger selvfølgelig! DO IT! Her er litt mer inspirasjon: http://www.bilforumet.no/topic/139730-volvo-300-inspirasjonstråd/?do=findComment&comment=1555569 Skjer lite med volvo`en, men denne henger nå i speilet: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Spax CSX coilovere bak.. Er det ikke CSX de heter? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Nå har jeg kommet hjem fra 5mnd i utlandet... Så har fått begynt og gjort ting på volvoen igjen.. Hentet lesjeførs fjærer forrigie uke.. Skulle hjem og skifte da jeg får en telefon fra en kompis som hadde henta den nye kjerra på kaia i drammen. Han kjørte fra kaia til bensinstasjonen og fyllte bensin, etter det ville den ikke starte.. Dro ned der med den skitne Volvoen: Måtte taue hjem. Sleit litt opp bakkene til liertoppen :roll: Begynte å bli seint men med godt mot tenkte jeg bare å sette på fjærene hos kompisen min.. Gikk som det måtte gå, bilen ble ikke ferdig den kvelden og jeg måtte ta sykkelen fatt neste dag for å skru det sammen igjen... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Neste dag fikk vi senket den.. Brukte lesjeførs bakfjærer til 240: Ble noe "justert" Har noen helt nye og tuv godkjente lesjeførs framfjerder til 240 som selges.. Fjæra på bilen: Men jeg trenger Koni\R-Sport dempere foran, må ha den litt stivere, er fremdeles litt "blaut". Trener også stivere demper bak, jeg får se hva jeg finner.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har senket nok nå, må ha kortere og stivere demper nå.. Før: Etter: Har heller ikke senket bak ennå... Ka dok tru? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Mer Ned! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Mer Ned! :D Ja jeg vet! Venter på svar fra svergie ang. noen Lip dempere. Får jeg kjøpt de, blir det mer ned ja:partyon: Fått handlet litt annet i det siste: Senkeklosser, 2" = 51mm senk: Klossen: Også dro jeg til Gjøvik og hentet en stol: Sitter som støpt i stolen, gleder meg til sette den inn! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Ser pent ut :) 360 er egentlig en jævlig pen bil :P Edit: den kan bli pen ihvertfall Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei! Kjøpte meg 340 med 2 liter volvomotor idag. Lurer på om jeg vil sette inn min omp stol i den etter hvert får å få litt mere "føling" med bilen når jeg er ute og "åker rally" på heia, hehe. Noen som vet åssen den passer på festene i volvoen, må det sveises nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg