Gå til innhold

Nikdev`s 360 - Slæddeøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 392
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja hadde vært morro.. Kult ratt foresten:)

Hvordan er det om du blir stoppa av snuten med den førerstolen? Bruker du org belte?

 

Hva purken vil si? Hakke snøring men det er jo Fia ok, så regner med det går bra. Bruker orginal belte og det fungerer som fjell.

Førermiljøet er akkurat som jeg vil ha det nå:)

 

Tok et bilde av Ovlov'n din på PowerDrift jeg. :D

 

 

Fett! Sikkert første gang noen andre tar bilder av min bil:yodude:

 

Dritfet ratt! Hva heter det rattet og passer det rett på eller må man modifisere festet?

 

Må ha rattboss, mitt er fra Luisi. Dårig kvalitet på det bosset. Må gi avkall på luksus som horn og at blinklysa skrur av seg selv.. But i dont care;)

 

Er Sabelt ratt, aner ikke hva det heter, vet bare prisen og at det er digg:uhhmmwhat?:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på vippe funksjonen osv. da det ikke er bakdører..?

 

Er samme bakdører som på Alfa detta, ser de nesten ikke:lol:

Men fra tull til tøys, så er det vel ikke godkjent når jeg ikke har vippe understell, men om de tar meg inn til kontroll. Setter jeg bare i orginal stolen igjen.. Ittno mas:thumb

 

 

Denne virker så strøken i forhold til de andre som er til salgs!

Vil du selge? :P

 

Selv om den ser bra ut på bilder er den ikke strøken, fikk smake litt i vinter:iconsm (Div slæddeskader..)

Men teknisk er den fremdels god som gull, selge? Nope!!!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EØS(EU) kontrollen å norske lover går etter om det er TÜV godkjent å ikke om det er FIA godkjent :) FIA er innen billøp det.

 

Ja det er jeg klar over, men er det fia ok så er det mere enn godt nok for meg. Da vet jeg at jeg er trygg, ser liksom ikke at det kan være noe problem. Stolen er sveiset skikkelig på orginal volvo skinne og beltet fungerer.

 

Men jeg burde fjerne baksetene da jeg har fjernet en rømningsvei:drunk:

 

 

Sladdeøsa var jo blitt riktig så røff nå! Et par sladdeskader gjør den bare enda røffere. :p

 

Kjører doningen rundt i Ski eller? Har fortsatt ikke sett den noe sted...

 

Hehe, sant det! Har flytta til Stavanger jeg nå, blir lite Ski råning da...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sæther! Liker det selv;) Bortsett fra høyden foran da, den går jeg å ergrer meg over konstant

 

Møtte deg her en dag på veien:P du hadde sånne fine hvite store solbriller på:kiss :D :driving Strøken bil med rett stuk!=)

 

Haha! Brillene er fra Bali hadde de i alle farger. Stygge men akk så fete:partyon:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
knall bil Nikdev !!!!

men uten om motoren åssen er understelle på 340 og 360'n ????

passer volvo b230 oppi en 340 med b14 motor uten alt får mye stress eller ???

 

 

I 360 vil b230 passe oppi når man bytter over litt småting som bånnpanne og peilepinne.

b230 i b14 340 er sikkert mye mas, da b14 er renault motor og er helt annerledes, er også forskjellig drivverk. Mye lettere med 360 eller en av de andre som allerde har Volvo motor

De er levert med b19, og senere (mest vanlig) b200e\f og k

 

Understellet; det er samme opplegg som 240 foran, dog mindre diameter på ting. Bladfjærer bak, med girkassa i ræva.

Mykt orginalt, men det kan fikses på! Med stivere dempere, senkefjærer foran og senkeklosser bak vil du få en bil som ligger bra på veien

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår