volvo240gl_1986 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg lurer på å lakkere fangerene i bilens farge, blir det noe penere? noen som har bilder av en 240 med lakkerte fangere? mvh:arnt o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ikke pent sånn helt uten videre nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 synest det er pent jeg, sålenge bilen ikke er hvit, da passer det ikke med hivte fangere f.eks... men hver sin smak ;) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jeg syns fangera skal være svarte.. penest da, (min mening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Men hvis du har svart frontspoiler originalt,kan du lakkere den i bilens farge,det hjelper en del og så ser det fint ut også:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 ja spoileren under selve støtfangeren kan god være i bilens farge, det er fint. men ikke selve fangeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Så dere mener dette er stygt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg synes helt klart at det er finest med fangere lakkert i samme farge som bilen! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 uten tvil lakkerte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Nei sier ikke att det er stygt, jeg sier bare att etter MIN mening er det penest med svart Men godt vi har forskjellige meninger, ellers ville det vært jævlig kjedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har lakkert fangerene mine på både hvite og blå volvoer synst det passa bra:P Vurdera å gjer det med den røde ej he med:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Legg inn bilde da om du lakkerer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Frontspoileren er jo ofte lakkert i karosserifarge originalt. Støtfangerne skal være svarte, mener jeg. Men det er din bil... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Synes det er pent med lakkerte fangere, og man skjønner det er noen som har pussa på den gamle 240in. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg