_Sjakalen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er denna stygg? eller denne? Det kommer egentlig ann på fargen... vil jeg si.. Bror min hadde en bondeblå 244, han lakkerte fangerene også.. ble jækla fint, men disse kler mer å ha lakkerte fangere: så det er en smaksak, bilen min skal ha svarte;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvorfor begynner dere å snakke om stygt? Har ikke sett en eneste i denne tråden som har sagt det er stygt med hverken det ene eller det andre. Noen mener bare det er penere med en av tingene. Smak kan diskuteres men ikke forenes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja, ingen her som har sagt at det er stygt med svarte fangere, men at det er finere med lakkerte! GODT at folk ikke liker det samme:) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Lakkerte fangere er pent på visse farger, er liksom noen som ikke kler lakkerte fangere noe særlig, men dette kommer helt ann på bilen i sin helhet og ikke minst fargen... Hvis j hadde kjøpt meg igjen en 240, hadde j gått for lakkerte fangere, lister nederst på døra, samt lista under bakfangeren i samme farge som bilen... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ja, jeg er enig i at enkelte farger er finere med svarte fangere, og enkelte ikke, men det er vel opp til den enkelte eier av bilen å bestemme om den skal ha lakkerte fangere eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 syns lakkerte fangere gjør seg på noen biler, og andre ikke jeg men.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 lakkerte fangere hører hjemme på alle farger untatt svart mener jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dere som har lakkert fangerne, har dere sendt delene til en lakkerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Nei Skrudd av å lakka med sprayboks:P Blei ganske greit men lakken var så falma/gamale at fargekosa matcha ikkje så etter litt om og men så fant ej rette lakken men synst resultate vart bra ja med kun sprayboks:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Grunnet du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 tror jeg skal beholde grønn fargen på bilen min og lakkere fangerne mine også Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Oppskrift på lakkering av plastfangere: -Matt ned fangeren med våtslipepapir -Fjern eventuelle hakk/skader -Spray på et TYNT lag med plastprimer (den skal nesten bare ligge som ett støvlag på fangeren, skal ikke dekke.. -grunn med vanlig grunning -slip forsiktig ned grunninga for en glatt finish.. -Fyr på lakken din! Måten alt dette gjøres på kommer helt ann på hvor bra finish man vil ha.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 da tror jeg att jeg går for å lakkere fangerene mine... fargen på bilen er vinrød, er den på bilde under nicket mitt. takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 De som har "uegnede farger", kan jo lakkere med annen tone, med perlemor, elns.. Hør med lakkeringsverksted / elns. hva som passer.. mercedes kjørte jo feks. two-tone på sine w124'er. Den champagne-gull har annen tone på listene/fanger, enn selve bilen. Videre, har den sort selve "treffsonen" på fangeren.. Men ja.. jeg synest ikke det er så veldig fett med hvit bil og helhvite fangere. Leppen derimot, mener jeg bør være lakket, uansett hvilken farge. Men om man har feks. ferrarri rød, mørk grønn, blå, o.l., tror jeg hellakkering, inkl. fangere, speil, etc. kan være fett. mine 50 øre. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg