HPfreak Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Satser på å dra bilen min ned og. Men tviler på at jeg gidder å kjøre på bana. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jeg kommer.... får jeg bytta til de nye koni demperene skal jeg prøve å kjøre... hehe, med 185-65-15 :D så se opp for lyseblå 740GL med noe spesiell eksoslyd...:op Åssen får man kjørt egentlig? må melde seg på forhånd? MÅ stille ut bilen? er jo så mye folk at man knapt nok kommer fram..... Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jeg ser an været først.. orker ikke løpe rundt i klina, da tar jeg heller traktorn å tauer biler og tjener penger :D hehe.. ikke har jeg noen bil til utstilling heller akkurat hehe.. også er det jo sviiindyrt å være der hele helga + partycampen.. kanskje jeg skulle leid ut teltplasser til deg Malone hehe.. for de som vil sove. :thumb Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jeg ser an været først.. orker ikke løpe rundt i klina, da tar jeg heller traktorn å tauer biler og tjener penger :D hehe.. ikke har jeg noen bil til utstilling heller akkurat hehe..også er det jo sviiindyrt å være der hele helga + partycampen.. kanskje jeg skulle leid ut teltplasser til deg Malone hehe.. for de som vil sove. :thumb lurt :thumb Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 jeg ser an været først.. orker ikke løpe rundt i klina, da tar jeg heller traktorn å tauer biler og tjener penger :D hehe.. ikke har jeg noen bil til utstilling heller akkurat hehe..også er det jo sviiindyrt å være der hele helga + partycampen.. kanskje jeg skulle leid ut teltplasser til deg Malone hehe.. for de som vil sove. :thumb Ikke tau bort min. Volvo V8 power vettu ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg