Gå til innhold

Min golf's lille tråd

Ranger emnet

erst

Anbefalte innlegg

Hei,

Overtok en nokså langt fra strøken golf for ca fire måneder siden. Forrige eier hadde latt bakluka stå åpen pga fukt, mens bilen sto i garasjen etter den ble avskiltet etter mangler på EU. knock Der sto den uheldigvis ikke alene.. For å gjøre en lang historie kort, fant jeg en smily som passet perfekt : :pisser:

Bilde da jeg overtok den:

dscn04968lf.jpg

dscn04993km.jpg

dscn05499pq.jpg

Fakta:

Motor: 1.6l. 75 "illsinte" gamp.

Km.stand: ca 63.000 (garantert) :D

Årsmodell: 1987

Gjort:

- 90'fangere

- Krom/klare blinkers foran og på siden

- Rød/hvite klare baklykter er betilt for 2måneder siden, ikke mottat.

- Hella tåkelykter

- Skiftet spiller, satt inn Focal frontsett og Alpine 6x9

- Montert simons sportsanlegg

- Montert wunderbaum i speilet

- Skjermbredere

- OG IKKE MINST, FÅTT SETENE OG GULVTEPPE RENSET!! :D

Bilen nå:

dscn07393kp.jpg

dscn07297qn.jpg

dscn07329ny.jpg

dscn07318qk.jpg

dscn07342xa.jpg

Hadde noen ganske ok alufelger, men etter en tur utenfor veikanten ble de ubrukelige :doh Jaja.. på utkikk etter nye

Hva tycks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk takk:hello:

Ër veldig fornøyd med bilen til nå :P

Glemte å skrive planene jah :doh

Planer:

- Senk, justerbart cheers

- Nye felger, sitter å leter etter noe å plukke opp i deutchland :pimp

- Bytte ut deler av interiøret da deler av lukten sitter litt igjen.. spesielt når deg regner.

- Av grunnen ovenfor tette dørene mot vannlekkasje :D

- Subwoofer

- Lakkere fangerene

kommer ikke på alt nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal beholde grillen, tenkte jeg. Tror det passer bedre inn i den "looken" jeg er på jakt etter. Bilens orginalfarge, svart (kanal, skermbreddere, lister) og klar/hvitt/krom (grill, vinduskanter) og hvite/krom/klar lykter. Tror det blir bra :D:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det kan ta en stund før de ne baklyktene kommer, fant jeg ut at jeg kunne leke meg med de gamle. Jeg brukte rød baklys spray fra mekonomen og lakkerte blinklysene. Ble ikke så ille. mye finere enn originalkt iallefall ;)

dscn07529wd.jpg

Imorgen regner jeg med å bytte regiserreim.. noen som har gjort det før og har noen gode tips før jeg begir meg ut på arbeidet? Regner med å følge Hayne's boka slavisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider