Gå til innhold

Morsomste spottings

Ranger emnet

Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde visst dyttet en cola-flaske framfor meg et stykke i går. Kjørte rundt en sving så kom det en ganske lang slette. Der lå det en cola-flaske midt i veiebanen. Trodde jeg skulle klare å kjøre over den, men frontleppa dro den med seg gitt.. Fikk noen blikk da ja!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mamma låner bilen min stadig vekk hu. Ofte hu sier folk driver å blinker å hilser på henne når hun er ute å kjører den. He he. (har sota ruter så er ikke så lett å se hvem som kjører)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:respect :lol

har en annen en også :) På gamlebilen min hadde jeg en stor streamer i bakruta, med teksten "Bimbo Racing" .. Det var ofte foreldra mine trengte bil med hengerfeste, å dere kan tenke dere blikka en mann på 40år i en slik rånebil fikk? :P

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en gammal gubbe som kjørte Sierra Cosworth (Wolf?) på E18 ved Lysaker. Han tok det veldig pent. Så også et eldre ektepar i Drammen med Honda Civic med brummepotte, blodsenk og store felger. Glisa bra!

Han har jeg sett også. Men det var ved Sinsenkrysset for kansje 3 år siden eller noe. Bilen var utolig strøken og jeg prøvde å hisse han opp litt for å høre han gi litt ekstre. Men jeg fikk ingen respons. Og da jeg kom opp på siden av bilen så jeg en mann i slutten av 40 åra som kjørte. Denne var svart hvertfall. Vet ikke om det er samme Wolfen som du så?

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ei litt eldre dame som kj0rer rundt i en BMW, tror det er en e36, med stereo anlegg, og stor vinge o.O

og noe merklig spottings var en gammal mann i en knall rosa StreetKa, med pusekatt motivlakkert paa panseret...

Er også "B" barbiestyle på siden av denne. Er nok dama hans som eier den, eldre dame med blondt hår. Ikke for å være så voldsomt frekk, men hu dama og den bilen er noe av det rareste jeg har sett :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider