"URQuattro" Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jeg var på jobb i dag, der går tida ganske sakte nå som det er ferie og få folk der. Plutselig hører jeg et heftig brøl og min godt trente hørsel fattet straks mistanke om at denne var grom! Min sans hadde SVÆRT rett og på veien rett foran meg kommer en Chevrolet Camaro SS brølenes på nesten tre hjul i svingen, Den mater på ut mot sletta og v8 sender ut et heftig brøl i det han girer. Denne var helt etter boka i svart metallic lakk og gromme krom felger. Hvor den skulle vet jeg ikke men sikkert opp til ett av verkstedene lengere oppi veien. Det er heldigvis blindvei og etter ca 2 timer kommer den tilbake, men nå i enda større fart. Gjett om jeg kosa meg a.:thumb Er det flere som har sett denne i Østfold distriket? Hilsen "URQuattro".:hello: Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 sikkert noen som så den på cruisingen i Lillestrøm idag.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Skal ikke se bort i fra at den var i Lillestrøm nei! Var i Vormsund å henta meg en bil i går, å traff utrolig mange fete amerikanere på vei mot Lillestrøm:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 har sett mange av de bilene i det siste, kanskje det er kapissj sin? Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 har sett mange av de bilene i det siste, kanskje det er kapissj sin? ich habe ikke chrome-felger;) men..råne snart!..fikk smaken på det igår i lillestrøm..=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 lillestrøm, oki! hehe Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det var ikke cab. Det var den feteste camaro`n jeg har sett. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audillac Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Denne bilen har gått i Askim i mange år, og var tidligere rød... Jeg vet hvem som eier den, men nevner inget her :hello: Den går bra også, og eier er vel ikke kjent for å spare på kruttet. Siter Audi 80 Quattro 2.2t 20v -83 UrQuattro -85 90 Quattro -85 A4 Tdi Quattro -97 ------------------- xS6 Avant 2.2t -95 xS2 Coupe -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg