Proxi Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Enkelt lite spm: Er dette effektivt og evt. hvor mye? Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gambos Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg har kvasskam på min Sierra IS. Du får 18 Hk og et sterkere bunndrag. Det er verdt prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxi Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Fine greier! :) Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 18 hk med kun kam?? lol Kam, luftfilter, grenrør, eksos og mere bensin, så får du kanskje 18hk ekstra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra24v cossi Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 kjører kvasskam i min is og d fuker fett...holder på me turbo bygging:) blir godt over 300hk. noen som vet om styling? cossi vinge og front til gamle typen sierra? felger er og av intr.... Siter 89 sierra 2,9i 24v cossi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gambos Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det står i manualen til kent kam at det blir 18 hester på en Ford Sierra OHC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christsx Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 hvor mye koster såkalt kvasskam, og hvor får du kjøpt det nytt? :) jeg ser det er en gammel post, men trenger svar, og gadd ikke lage ny post :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 http://www.burtonpower.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christsx Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 (endret) takk :) Men de har jo 100 forskjellige til OHC, gidder du linke meg til den kammen som folk flest bruker?? :) takk på forhånd :) feks hva slags "timing" og "lift" ska jeg ha på Kammen? :P Endret Mai 30, 2010 av christsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christsx Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 pliiis hjelp folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 pliiis hjelp folkens :) Hvis du er noenlunde god i engelsk, så send de en mail. Eller still spørsmålet på http://www.fmcn.no Mye Sierra entusiaster som trimmer 2,0 OHC der, så du får helt sikkert et realistisk og bra svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christsx Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 aner ikke om det er sant om du får 18 hk. kan hende du får 5. registret ditt blir mye bedre. har selv en kent kam FR 30. funker overraskende bra til å bare være en kam på is'n min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 KCL forhandler Kent i Norge. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 stemmer det Einar. men når vi er inne på kvass kam. hørt om TCFR 33 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg