Gå til innhold

automat kasse i 960 95mod

Ranger emnet

oddeee

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt delebil i sverge nå. Helt topp bil med alt utstyr. Kjørte hjem å hatt prøveskilt på bilen i et par dager. Å plutsli får kassa kickdown helt uten videre. Så drar den ikke under 5000 omdr. Tar ikke i revers heller. Så stopper jeg motorn i 5 sekund å starter ijen... Så er kassa helt fin... så skjer d samme ijen etter ca to minutter. Har også prøvd å la bilen stå stille i en time men samme skjer. Noen som vet hva feilen kan vere...?? Elektronisk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd alle 3 programene... d som skjer er på en måte som den girer ned som den står i sport å trykker bånn pedal.... til volvo å sjekke feilmeldinger er ikke så enkelt når bilen mangler interiør å diverse eksteriør... har ikke skilter helder... skal ikke bruke kassa... er bare greit å vite hva som feiler den viss jeg eventuelt skal bruke den eller selge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd alle 3 programene... d som skjer er på en måte som den girer ned som den står i sport å trykker bånn pedal.... til volvo å sjekke feilmeldinger er ikke så enkelt når bilen mangler interiør å diverse eksteriør... har ikke skilter helder... skal ikke bruke kassa... er bare greit å vite hva som feiler den viss jeg eventuelt skal bruke den eller selge..

feilkoder kan du lese selv..

uttak nr.1 på diagnosedingsen.

jeg tipper det er dårlig kontakt på en bryter eller en ledning..

blinker det i overdrivelampen?

blinker det i kjøremodusbryteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinker ingenting.... alt fønker som d skal 2 første minuttene... så plutsli skjer d der.... gang på gang.... nok å stoppe bilen i 3 sekund... så er den fin ijen...

merklige greier alså...

SE HER -> http://www.volvo-power.net/div/b6304/skjemaer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider