kisen Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Du vet at det finnes forumregler mot folk som deg??? Skriv NORSK, mann, eller skal man være nødt til å tenke som en nordlending for å forstå hva du skriver? (Ikke at jeg har noe imot nordlendinger som klarer å skrive) :) ok, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Broren min hadde som sagt to av disse i 15". Spiller rimelig høyt, ja :) Men koster temmelig mye, og dersom du er sugen på noe som likner på SQ ville jeg valgt noe annet. :) Der er du hjemme igjen ja?:) Vi har jo hadd en god del samtaler ang dette BoomBoxx. Enda så sitter jeg fast på SoundSplinter..Får sende deg en mld iløpet av sommeren og si ifra hva og når jeg skal ha alt.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hadde to stk 15" i en portet kasse med 6" port oppover mot ruta med elemetene spillene bakover. Kassa var bygget av Dag på forumet her. Det gikk så vidt å få den inn å gikk underhattehylla. Spillte SYKT på Rage Against The Machine - Renegades Of Funk, Killing In The Name Of og Bulls On Parade. Dag har sikkert tuningen liggende. Techno var det ikke så veldig bra på men holder HELT sikkert for de fleste. Brukte en Pca2000 ss mono, Deh 80 mp og kabler fra Monster. IDIOT som jeg var så byttet jeg bort elementene når byttet bil og solgte mono. Holder på med en mini som det kommer noe spennende i etterhvert. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 har avtalt med han dag-johansen på forumet, at han skal lage en kasse til mæ :) gleder mæ t å få subbene inni biln. skal bruke en kicker SX 1250 på di 2 subbene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tøm postkassen din så du kan motta pm! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 sånn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg