joakim_ford Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 bensinpakninga som står under påfyllningsrøret til bensintanken er morknet opp og jeg må tydligvis skifte, det renner bensin ut når jeg skrenser eller kjører fort i svinga..noen som har skiftet denne pakningen som vet hva som burde gjøres?? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har ikke gujort på sierra, men er det likt granada så må tanken noe ned, så du får vippa ut røret, røret er skrudd ved påfyllinga, så det kun kan nedover. Sikker på at det ikke er rusta i røret, det er det på min, så skvulper ut når over halvtank. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 ja det skulper over og det lukter bensin når jeg kjører:(...kanskje det er rusta ..får sjekket det i mårra..dete er vertfall mye silikon rundt røret der som forige eier klinte på.. Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg