Gå til innhold

Turbo motor

Ranger emnet

Code-Man

Anbefalte innlegg

1,8l egner seg ikke til turbo trimming!!! altfor svake råder. Bøyer seg ved 0,4 i lade trykk:) Har en likedan som jeg vurderer å selge trimmet til ca220HK nytt senkesett og 17" efter eget ønske for rundt 170k. Noen som er interesert?

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reprogramert hjerne(tillegssprut),eksos, filter, data styrt lystgass(nytt på markedet), er ikke skadelig som gamle system grunnet den kontrolerer hele tiden mengden bensin og lyst gass som blir tilført. Leverandøren garanterer faktisk at alle biler med elektronisk tenning tåler 75hk!

Ca 20000,- skr + noe montering. Jeg selger det.

- 95 BMW 740

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Reprogramert hjerne(tillegssprut),eksos, filter, data styrt lystgass(nytt på markedet), er ikke skadelig som gamle system grunnet den kontrolerer hele tiden mengden bensin og lyst gass som blir tilført. Leverandøren garanterer faktisk at alle biler med elektronisk tenning tåler 75hk!

Hvem er Leverandør ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motor og kasse til GT-4 liggende. Stroka til 2,1l og lav kompa, ca450+Hk som den står med alt som skal til. Greit prosjekt for 700Hk om ønskelig:) Har mere info om det ønskes.

- 95 BMW 740

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Har motor og kasse til GT-4 liggende. Stroka til 2,1l og lav kompa, ca450+Hk som den står med alt som skal til. Greit prosjekt for 700Hk om ønskelig:) Har mere info om det ønskes.

Åge send meg en e-mail ! Så e får adr. din..

Skal kansje ha div.

send til impreza@sunndal.nu

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Da tror jeg at jeg hadde villet skrevet en avtale med den leverandøren din, før jeg hadde gått med på den der gitt!

Ta et eksempel: En opel corsa.. 75 hk, elektronisk tenning.. 150HK uten annen modifisering??? Tror han kan blakke seg litt på den der påstanden! :D Høres VELDIG mye ut for meg iallefall! Til og med mange av de som driver med V8, er skeptisk til så mye lystgass uten invendig motormodding!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Da tror jeg at jeg hadde villet skrevet en avtale med den leverandøren din, før jeg hadde gått med på den der gitt!

Ta et eksempel: En opel corsa.. 75 hk, elektronisk tenning.. 150HK uten annen modifisering??? Tror han kan blakke seg litt på den der påstanden! :D Høres VELDIG mye ut for meg iallefall! Til og med mange av de som driver med V8, er skeptisk til så mye lystgass uten invendig motormodding!

Vi som driver med V8 sier at gass er coolt det.

Men regn med og bytte stempel ringer og lager hver vinter hvis du bruker store doser og ofte...

Ellers er gass coolt det men det koster kling og bruke den ofte det er ikke gratis og fylle...

Lykke til med gassinga.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...