Gå til innhold

LET i kadett

Ranger emnet

Einar V

Anbefalte innlegg

nå har jeg endelig "skaffa" meg en kadett c caravan! det første jeg skal gjøre er å rive ut 1200`n og gjøre klart for LET/XE! så jeg lurte på om noen kunne legge ut en liste over alt jeg trenger for dette! adaptere til motorfester osv..

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er fullstendig klar over det! men jeg syns det hadde vært kjekt med en liste over alt jeg trenger. så er det bare og starte og lage/bestille deler =)

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manta 1.8 bunnpanne, motorfester og eventuelt fordeler, hvis ikke må du lage plass til fordeler i varmeapperat eller kjøpe fordelerflytter på blitzpower, må vel ha girkasse fra omega såkalt R25, og skjøte mellomakselen, så trenger du en nippel til på tanken så du får retur, legge opp ny(e) bensinrør så du får litt større for både tur og retur, ny radiator eks. volvo 240 kan brukes, så er det jo litt trixing med ledninger vel..

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så mye å snakke om? bare å banke litt?

Er vel større plass i 1200 tunnell enn i 1600 tunnell mener jeg.. Mens Automat tunnellen er størst? jeje..

1600 og automat har samme tunnell, 1200 har mindre.

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle prisan e bare et ca. pris, variere veldig kor å kem du kjøpe fra.

Kan jo nevne det æ har brukt på dela til XE i kadett c:

motor komplett med grenrør: 8500.-

Manta 1,8 motorfester å bundpanne: 2000.-

Hjemme mekka fordelerflytter, slapp unna med ca. +-500.- Men ikke montert å fiksa helt ferdi enda.

Understell: Forsterkningskitt til 1,2 traversj, bakaksel, girkasse, gsi diffspærr: +-7000.-

Så kommer jo alle smådela som ikke koste så sinnsykt mye men tilsammen så blir det en god summ.

Radiator, gasswire, motorgummi, 1,6 nedre bærebrue med plass til større bærekule, gassdempera, rekord 2,2i skivebrems med calippera/klossa ++++osv..

Trur æ har sloppe ganske rimelig unna pga. mye leiting rundt omkring på nett..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! bilen ble solgt før jeg rakk å hente den =/ men bare kom med forslag! skal alikevel ha kadett c caravan, manta b eller b ascona med let =)

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider